گلایه دریایى پیش از جام جهانى چین:اصلا خبر ندارند که اعزام مى شوم!

سه شنبه تیم ملی ووشوی به جام جهانی چین می رود و جدال سخت دیگری را پیش رو دارد، مازندران در تیم بانوان یک سهمیه بیشتر ندارد که طبق معمول صدیقه دریایی است. به گزارش مازنداسپرت؛دریایی که آخرین بار مدال برنز آسیا را همین امسال در تایوان گرفته، دوباره در ترکیب تیم ملی است و […]

photo 2017 03 20 13 36 41 768x548

سه شنبه تیم ملی ووشوی به جام جهانی چین می رود و جدال سخت دیگری را پیش رو دارد، مازندران در تیم بانوان یک سهمیه بیشتر ندارد که طبق معمول صدیقه دریایی است.

به گزارش مازنداسپرت؛دریایی که آخرین بار مدال برنز آسیا را همین امسال در تایوان گرفته، دوباره در ترکیب تیم ملی است و این بار در یک میدان بزرگتر مصاف خواهد داد.

در جام جهانی چین صدیقه دریایی پس از طلای جهان، دو طلای آسیا و یکی هم در جوانان، پنجمین نشان خوشرنگش را می خواهد اما خیلی با روحیه نمی رود. از قرار هیچکس از اعضای هیات استان تماسی با او نداشته اند و از اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل هم همینطور تا دریایی با دلی غمزده مشغول آماده سازی خود باشد.

این بانوی همواره مدال آور و افتخار آفرین به جز هدیه مالی اندک نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ریالی دریافتی نداشته و این در حالیست که در تقریبا یک سال گذشته دو مدال بی نظیر را کسب کرده اما گویی غیر از او مهره دیگری در تیم ملی ووشوی ساندا داریم که اینقدر نسبت به دریایی بی تفاوت هستند.

دریایی در صحبت هایی کوتاه از مردم خواست تا برایش دعا کنند و تاکید داشت که پس از بازگشت از این مسابقات حرف های زیادی دارد که بزند. جالب اینکه وقتی پرسیدیم که کسی با او از مقامات ورزش شهر و یا هیات استان تماس داشته، می گوید: شما بگو اصلا می دانند که من به جام جهانی می روم؟!