نتایج هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال کشور /دو برد و دو تساوی حاصل تلاش مازنی ها

نتایج هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال کشور /دو برد و دو تساوی حاصل تلاش مازنی ها به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران؛هفته چهارم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان استان مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی […]

نتایج هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال کشور /دو برد و دو تساوی حاصل تلاش مازنی ها

4.jpg
به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران؛هفته چهارم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان استان مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی کردند . در این روز تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی فوتبال استان مازندران ، در زمین خانگی خود در برابر پدیده پارس آباد با نتیجه یک بریک   به تساوی دست یافت تا دوتیم امتیازات را با یکدیگر تقسیم کنند .


شهدای ساری نیز بعد از برد پر گل  هفته سوم این رقابت ها این هفته در خانه میزبان تیم فوتبال کشاورز لواسان بود . در این دیدار ساروی ها موفق شدند حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند و سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کنند.

گل های شهدای ساری توسطمحمد لشگری و مرتضی ابراهیمی به ثمر رسیده شد .


 در دیداری دیگر تیم های عمران شهرداری ساری و تیم فرید کرج با نتیجه سه بر یک به نفع تیم عمران ساری به پایان رسید و استقلال لموک قائمشهر و استقلال خان بین  هم به تساوی یک یک رضایت دادند .