تداوم فشار سیاسی برای برکناری یک رییس دیگر هیات ورزشی در مازندران؛ تیراندازی مازندران مورد هدف قرار گرفت!

حراست وزارت ورزش چند ماهی است که برای توزیع فشنگ در بخش اهداف پروازی در استان مازندران مشکلاتی را ایجاد کرده است.  به گزارش مازنداسپرت و به نقل از شمال ورزشی؛ نواب نوری در خصوص مشکلات هیئت تیراندازی استان مازندران در تامین فشنگ در رشته اهداف پروازی گفت: متاسفانه چند ماهی است که در بحث […]

02333حراست وزارت ورزش چند ماهی است که برای توزیع فشنگ در بخش اهداف پروازی در استان مازندران مشکلاتی را ایجاد کرده است.

 به گزارش مازنداسپرت و به نقل از شمال ورزشی؛ نواب نوری در خصوص مشکلات هیئت تیراندازی استان مازندران در تامین فشنگ در رشته اهداف پروازی گفت: متاسفانه چند ماهی است که در بحث تامین فشنگ در مازندران دچار مشکل هستیم، این استان از بهترین‌ها در  بخش همگانی  و آماتور است و اواخر هفته علاقه‌مندان در این رشته را در قالب مسابقات گردهم می‌آورد و با این کار بسیاری از شکارچیان سازماندهی شدند و از آسیب محیط زیست در این استان جلوگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: چند ماه است که در بحث صورت مصرفی فشنگ در این استان با حراست وزارت ورزش مشکل داریم و آخرین صحبت آنها نیز این است که آن‌قدر در این موضوع به فدراسیون و استان فشار می‌آوریم تا رئیس هیئت را عوض کنیم ما نیز در پاسخ به حراست وزارت ورزش اعلام کردیم که برکناری رئیس هیئت تنها در اختیار مجمع هیئت استان است و اگر هم از سوی رئیس هیئت تخلفی صورت گرفته باید رای دادگاه اعلام و براساس آن رئیس هیئت عزل شود، متاسفانه این ادبیات قانون‌مندی دولت است.

دبیر فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: در استانی که تیراندازان زیادی حضور دارند، چند ماهی است که به صورت قطره‌چکانی فشنگ توزیع می‌شود و با حجم زیادی از مراجعه‌کنندگان در استان روبه‌رو هستیم. حراست در اساسنامه فدراسیون هیچ نقشی ندارد اما جالب است که ما حتی برای حمل و نقل فشنگ‌ها در فدراسیون نیز باید از حراست مجموعه آزادی اجازه بگیریم. این فشارها به رشته تیراندازی ضربه خواهد زد.