پیام فرماندار قائم شهر از حرکت ارزشی سرمربی صنعت نفت آبادان +عکس

فرماندار شهرستان قائم‎شهر از حرکت ارزشی سرمربی اهل قائم‌شهر تیم صنعت نفت آبادان در مقابل تیم پرسپولیس تهران، قدردانی کرد.   به گزارش مازنداسپرت، مهدی محمدی در پیامی از نادر دست‌نشان سرمربی قائم‌شهری تیم نفت آبادان که در ابتدای بازی این تیم با پرسپولیس تهران، در حرکتی فرهنگی پیراهنی که عکس شهید محمد بلباسی اولین […]

0253535فرماندار شهرستان قائم‎شهر از حرکت ارزشی سرمربی اهل قائم‌شهر تیم صنعت نفت آبادان در مقابل تیم پرسپولیس تهران، قدردانی کرد.

 

به گزارش مازنداسپرت، مهدی محمدی در پیامی از نادر دست‌نشان سرمربی قائم‌شهری تیم نفت آبادان که در ابتدای بازی این تیم با پرسپولیس تهران، در حرکتی فرهنگی پیراهنی که عکس شهید محمد بلباسی اولین شهید مدافع حرم قائم‎شهر روی آن درج شده بود را تقدیم مسئولان باشگاه پرسپولیس کرد، تقدیر و تشکر کرد.
 
 

متن پیام فرماندار شهرستان قائم‌شهر به شرح زیر است:

به نام خدا

از اين اقدام جناب آقای دست نشان صميمانه سپاسگزارم. اميد است دیگر ورزشكاران عزيز اين مرز و بوم نیز مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ايران عزيز بوده و همواره در تداوم آن كوشا باشند.

يقينا خون قهرمانان و دلاور مردان شهید كشورمان يار و مددكار ورزشکاران خواهد بود. بنده به نوبه خود از اين اقدام به‌جا، زیبا و شايسته آقای دست‌نشان سرمربی ارزشمند تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قدردانم.

مهدی محمدی
فرماندار شهرستان قائم‌شهر