ساری: ایگواین پدیده است

  سرمربی ناپولی از مهاجم سابق خود پس از گلزنی به تیمش با پیراهن یووه تمجید کرد.   به گزارش مازنداسپرت ؛ تیم فوتبال ناپولی شب گذشته در دیداری حساس برابر یوونتوس صف‌آرایی کرد که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. مائوریتزیو ساری، سرمربی ناپولی پس از آنکه گونزلو ایگواین، مهاجم آرژانتینی سابق ناپولی […]

 

خبرگزاری فارس: ساری: ایگواین پدیده است

سرمربی ناپولی از مهاجم سابق خود پس از گلزنی به تیمش با پیراهن یووه تمجید کرد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ تیم فوتبال ناپولی شب گذشته در دیداری حساس برابر یوونتوس صف‌آرایی کرد که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مائوریتزیو ساری، سرمربی ناپولی پس از آنکه گونزلو ایگواین، مهاجم آرژانتینی سابق ناپولی با پیراهن بیانکونری با آنها گل زد، او او تمجید کرد و گفت: ایگواین پدیده است. او در میان پاهای خود موشکی دارد یعنی مساوی با مرگ مدافعان است. اگر ایگواین در سطح اروپا موفقیتی کسب کند بسیار خوشحالتر از این می‌شوم که در یووه به این موفقت دست یابد.

وی افزود: در این بازی ناپولی از ناحیه تیمی خوب عمل کرد. یووه در میان هوادارانش بازی می‌کرد و تنها دو فرصت برای گلزنی داشت و این دو گل را به خاطر اشتباهات خودمان دریافت کردیم.

ساری در پایان گفت: ما ۴ موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. ما در فصل گذشته یووه را بیشتر زیر فشار می‌گذاشتیم. در این بازی نیز آمدیم تا در خانه خود فوتبال بازی کنیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم./فارس