درخواست استقلال خوزستان برای تجدید نظر روی رای محرومیت

  باشگاه استقلال خوزستان درخواست تجدید نظر روی رای محرومیت خود از میزبانی ۳ دیدار خانگی را به کمیته استیناف ارائه کرد. به گزارش مازنداسپرت ؛ استقلال خوزستان روز ۲۹ مهر در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس بود. در جریان این مسابقه از سوی هواداران استقلال خوزستان به سمت هواداران پرسپولیس سنگپرانی شد. کمیته انضباطی چند روز […]

 

خبرگزاری فارس: درخواست استقلال خوزستان برای تجدید نظر روی رای محرومیت

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تجدید نظر روی رای محرومیت خود از میزبانی ۳ دیدار خانگی را به کمیته استیناف ارائه کرد.

به گزارش مازنداسپرت ؛ استقلال خوزستان روز ۲۹ مهر در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس بود. در جریان این مسابقه از سوی هواداران استقلال خوزستان به سمت هواداران پرسپولیس سنگپرانی شد.

کمیته انضباطی چند روز پیش رای خود را در مورد اتفاقات این مسابقه صادر کرد و در بخشی از این رای باشگاه استقلال خوزستان از برگزاری سه بازی خانگی محروم شد. این رای قابل تجدید نظرخواهی بود.

بر همین اساس روز گذشته علی پورکیانی قائم مقام استقلال خوزستان به تهران سفر کرد و درخواست تجدید نظرخواهی این باشگاه را به مسئولان مربوطه تقدیم کرد.

همچنین سیدسیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان هم که به دلیل مصاحبه علیه پرسپولیس به کمیته اخلاق فراخوانده شده بود با حضور در کمیته اخلاق توضیحات لازم را رائه کرد./فارس