مروری بر بازی والیبال کاله آمل و پیکان تهران/میتوان بدون ستاره هم درخشید !!

تقابل  جوانی و تجربه ، پول و انگیزه ،جدای از نتیجه ی بازی کاله و پیکان در ورزشگاه پیامبر آمل شاهد یک بازی زیبا و دلنشین بودیم. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان آمل ؛در یک طرف تیم  تمام حرفه ای و با تجربه ی پیکان که چندین میلیارد  هزینه ی جذب یاران  ملی […]

5تقابل  جوانی و تجربه ، پول و انگیزه ،جدای از نتیجه ی بازی کاله و پیکان در ورزشگاه پیامبر آمل شاهد یک بازی زیبا و دلنشین بودیم.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان آمل ؛در یک طرف تیم  تمام حرفه ای و با تجربه ی پیکان که چندین میلیارد  هزینه ی جذب یاران  ملی پوش و گرانقیمت کرده بود و در طرف دیگر تیمی جوان و با انگیزه  بدون حتی یک ملی پوش از بزرگسالان که مانند سرباز گوش به فرمان کادر فنی خود بود.
کامپییوتر و آنالیزها احتمالا بازی نه چنان سختی به نفع  پیکان را  پیش بینی میکردند اما جوانان غیور کاله با گوش کردن به برنامه های کادر و هنرنمایی خود تمام معادلات را زیر سوال بردند.

این جوانان  به خودشان و همگان ثابت کردند که برنامه ای هدفمند و همدلی گروهی  چقدر می تواند اثرگذار باشد
جدال بین دوپاسور توجه همگان را جلب کرده بود .
الحق والانصاف پاسور جوان کاله چنان درخشید که سعید معروف باتجربه کاملا زیر سایه ی او قرار گرفت به ویژه که به علت مصدومیت جزیی پاسور دوم  کاله،کریمی پنج گیم را بدون استراحت میدان داری کرد.
در ضمن تقابل اندیشه های دومربی نیز بسیار جذاب بود .بهروز عطایی در سال های گذشته نیز به جوانان میدان داده بود و نتیجه اش را هم دیده بود و  دوباره نشان داد برای ارائه ی یک والیبال زیبا و طرفدار پسند نیاز به داشتن تیم کهکشانی و پرستاره نیست  میتوان ستاره ها را ساخت و آسمان والیبال را پر فروغ تر کرد.

 

photo 2016 10 27 22 22 09

photo 2016 10 27 22 22 14

photo 2016 10 27 22 22 16