کوتاهی اداره ورزش بابل مدیرکل را دست بکار کرد/حسین زادگان آقای رئیس را به عیادت همشهری اش برد !

روز چهارشنبه ۵ آبان ساعت ۲۱ بود که مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران جناب اقای حبیب حسین زادگان مرد زحمتکش و بی ادعای ورزش استان به عیادت مردی رفت که به زعم خودش اسطوره بوده و هست . به گزارش مازند اسپرت؛دیدار فرد اول ورزش استان که بر همگان مبرهن است در خدمت […]

indexروز چهارشنبه ۵ آبان ساعت ۲۱ بود که مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران جناب اقای حبیب حسین زادگان مرد زحمتکش و بی ادعای ورزش استان به عیادت مردی رفت که به زعم خودش اسطوره بوده و هست .

به گزارش مازند اسپرت؛دیدار فرد اول ورزش استان که بر همگان مبرهن است در خدمت به مردم خستگی نمیشناسد و در مجری بودن و مدیریت ورزش کاملا ورزشکاری حرفه است با استاد مجید صفا بخش بسیار دیدنی و لذت بخش بود که انگیزه ای دو چندان به استاد صفابخش برای مبارزه با بیماری اش داد خصوصا اینکه آقای حسین زادگان را پیشکسوتانی همراهی میکردند که یادآور خاطرات جوانی استاد بودند .
حسین زادگان در بخشی از صحبتهای خود مجید صفابخش را معلم اخلاق ،مردانگی ، عفت ، صداقت ، اعتماد به نفس ، تاکتیک و تکنیک بر شمرد گفت شما اساتید فن اسطوره های ما هستید و خواهید بود .
استاد صفا بخش در خصوص بیماری سختش اینگونه گفت هیچ واهمه ای از این بیماری ندارم و با ان مبارزه میکنم . صفابخش اینگونه تعبیر کرد من و بیماری روی تشک کشتی هستیم که به حول قوه الهی ۷ بر ۲ پیش افتاده ام .
این تعبیر را نگارنده نشان از روحیه همیشگی اش میداند و ایشان را همچنان معلم زندگی میخواند که در حال تدریس درس امید به زندگی برای جوانان است .
آقای حسین زادگان را خیلی از بزرگان همراهی کردند  که چهره رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل جناب آقای انصار آری بیشتر خودنمایی می کرد . متولی اول ورزش بابل پس از یکسال از بیماری استاد صفا بخش برای اولین بار به همراه مدیر استان امد  شاید او در بابل در جمع ورزشکاران احساس غریبی می کند که طی این مدت حتی یک تماس تلفنی احوالپرسی نیز با استاد صفابخش برقرار نکرده است کسی که با ورزشکار اسطوره ای شهرش غریبی می کند آیا می تواند متولی اصلی ورزش ان شهرستان باشد ؟؟؟
رئیس اداره ورزش و جوانان بابل در خیلی از زمینه های فعالیت ورزشی نابخردانه عمل میکند که ناشی از عدم مدیریت اوست .
قبول کنیم که مدیر کل با اینهمه حجم کاری به عیادت می اید اما انصار حتی یک تلفن هم نمی زند این انتقاد دارد و انتقاد پذیر باشیم.

 

photo 2016 10 27 22 15 33