پیروزی دلچسب شهروند ساری برابر الوند قزوین / چه می کند این آقای رعدی ! + جدول

تیم فوتسال شهروند ساری برابر طرح و توسعه الوند قزوین صاحب برتری شد. به گزارش مازنداسپرت، در چارچوب هفتمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۶ آبان ماه ۹۵ تیم فوتسال شهروند ساری در سالن یادگار امام الوند قزوین میهمان تیم طرح و توسعه الوند […]

252525تیم فوتسال شهروند ساری برابر طرح و توسعه الوند قزوین صاحب برتری شد.

به گزارش مازنداسپرت، در چارچوب هفتمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۶ آبان ماه ۹۵ تیم فوتسال شهروند ساری در سالن یادگار امام الوند قزوین میهمان تیم طرح و توسعه الوند این شهر بود و در پایان به برتری ۵ بر ۳ دست یافت.

گل های شهروند ساری در این دیدار را حمیدرضا ره انجام، مرتضی عظیمایی، محمدرضا کرد، محمد طاهری و سید علی کیایی به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار که در مقابل دیدگان حدود ۱۰۰۰ تماشاگر قزوینی برگزار شد، بر عهده آقایان علی پور‌افشار و حمیدرضا قدسی راغب بود.

نیمه اول این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده بود و این شهروند ساری بود که در اواسط نیمه دوم با گل محمدرضا کرد از حریف پیشی گرفت.

در نیمه دوم و در حالی که شهروند ساری با نتیجه ۳ بر ۲ در زمین حریف پیش بود، علی رعدی تاکتیک پاورپلی را برای تیمش اتخاذ کرد که با جواب دادن این تدبیر بجا، گل های چهارم و پنجم شهروند نیز به ثمر رسید.

شهروند ساری با کسب این برتری جمع امتیازات خود را به عدد ۱۰ رساند و در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت. لازم به ذکر است شهروند ساری با احتساب سه امتیاز دیدار نیمه تمام با دبیری تبریز به رده پنجم جدول رده بندی صعود خواهد کرد.

جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور در هفته هفتم (قبل از آغاز دیدار فرش آرا – گیتی پسند)

با احتساب ۳ امتیاز دیدار با دبیری، شهروند به رده پنجم صعود می کند

photo_2016-11-03_20-06-32