رای قاطع مجلس، ضمانت تحولات عظیم/حسین زادگان حضور سلطانی فر را نیاز ورزش ایران می داند!

برای مازندران که خود را مکلف به خروش ورزش ایران و تلالو همیشه درخشان مدال های نشانه افتخار می داند، برگزیدگی با رای قاطع و سزاوار دکتر مسعود سلطانی فر حائز اهمیت است و ستارگان مازنی دنیای ورزش و در پیشانی آنان دو دارنده نشان های جهانی و المپیک بهداد سلیمی و قاسم رضایی از […]

IMG 3483 825x510

برای مازندران که خود را مکلف به خروش ورزش ایران و تلالو همیشه درخشان مدال های نشانه افتخار می داند، برگزیدگی با رای قاطع و سزاوار دکتر مسعود سلطانی فر حائز اهمیت است و ستارگان مازنی دنیای ورزش و در پیشانی آنان دو دارنده نشان های جهانی و المپیک بهداد سلیمی و قاسم رضایی از حمایت خود از وزیر پیشنهادی دکتر روحانی به مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، استان طلایه دار درخشیدگی ایران در میادین بزرگ ورزشی هم از شور بسیار در استان برای انتخاب سلطانی فر و حضورش در مسند وزیری ورزش صحبت کرده است.

-فضای خاصی بر ورزش استان حاکم شده و همگان در تکاپوی موعد برگزاری مجلس اخذ رای اعتماد هستند.

حسین زادگان: موهبت زندگی در مازندران همین است که ورزش از اولویت هاست و از ضروریات روزانه و بطور مرتب در هر محیطی و مجلسی از ورزش صحبت می شود. کارکرد ورزش مازندران نمایان است و قاعدتا در قبال تمامی موضوعات مورد بحث ورزش پیگیر و علاقه مند هستند چون می دانند هر انتخابی می تواند تعیین کننده و سرنوشت ساز باشد.

-نخبگان و قهرمانان شهیر مازندران اعلام داشته اند که خواهان حضور دکتر سلطانی فر و شروع با پشتوانه ایشان هستند.

حسین زادگان: وقتی استانی به تنهایی سه مدال از ۸ مدال ایران در المپیک ریو را می گیرد و ۵ مدال دیگر میان ۵ استان مختلف توزیع می شود پس این حق را قهرمانانش دارند که به اظهار نظر بپردازند گو اینکه در این نظام مردمی هر شخصی می تواند باورش و اعتقادش را عرضه کند. این چهره ها آنقدر در سطح ملی و بین المللی فعال بوده اند و تجربه کسب کرده اند که توانایی حلاجی و واکاوی را داشته و حتی آینده را تخمین بزنند. از اینکه استان من چنین جوانان و قهرمانانی دارد بر خود می بالم.

-اعلام حمایت آنان از دکتر صالحی امیری برای تصدی سمت وزارت ارشاد هم جالب توجه بود.

حسین زادگان: خوشبختانه قدمت و سبقه مازندران بیانگر آن است که زادگاه و خاستگاه بزرگان است و دکتر صالحی امیری هم از چهره های برجسته و پرنقش و رنگ در این نظام بوده و معتمد و موثق شخص رئیس جمهور هستند که حضورشان در سمت وزارت ارشاد کمترین حق و سهم مردم این خطه به سبب جانفشانی های شان در همه عرصه ها و همچنین تاثیرشان در فرهنگ و آیین و صیانت از دین و شرع است. از اینکه قهرمانان ما چنین نگاهی دارند تعجب نکنید. بدون تفکر و تفحص و شناخت چنین نمی کنند. به منش والای دکتر صالحی امیری واقف هستند. دکتر صالحی امیری در مدت زمان اندک حضورشان در سرپرستی وزارت ورزش به دل های همه نشسته اند و رضایت ورزشی ها را برآورده ساختند و این مهم را در حوزه ارشاد نیز با صلابت تکرار می کنند.

-نظر خود شما درباره حضور دکتر سلطانی فر در راس ورزش ایران چیست؟

حسین زادگان: قاطبه بزرگان ورزش ایران با حمایت و همراهی خود از دکتر سلطانی فر مسیر مورد صلاح و تایید را نشان داده اند و بنده هم تردیدی ندارم که گزینه مقبول ریاست محترم جمهور، شایستگی های بارزی دارند که برای وظیفه خطیری برگزیده شده اند. دکتر سلطانی فر از امینان این دولت و بهترین وزاری دوره اول آن بوده اند و فن مدیریت را در نهادهایی اینچنینی که ظرافت هایی خاص دارد، می دانند. مضاف بر این قبلا سمت هایی در ورزش داشته اند، بدنه وزارتخانه را می شناسند، با پیکره ورزش ایران ارتباط دارند و اطلاعات غنی و قوی قابل ملاحظه ای دارند که نشان می دهد به شدت ورزشی بوده و شک ندارم که بعدها حیرت فدراسیون ها و همکاران بنده در ادارات کل را برمی انگیزند چون از قهرمانان، تیم ها و لیگ ها و وضعیت قالب رشته ها و استان ها مطلع هستند و به اعتقاد من به واسطه قدرت جذب اخبار، تحلیل و ارائه راهکار چهره ای خاص دارند.

-فکر می کنید که ورزش ایران چگونه باید از دکتر سلطانی فر بهره گیرد.

حسین زادگان: در اولین نوبه مهم است که نمایندگان لایق مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی با رایی قاطع، ضمانت لازم را برای تحولات عظیم و یک آغاز محکم و قدرتمند تا زمان استقرار کامل برنامه های عدیده و متنوع دکتر سلطانی فر بدهند. بطور حتم نمایندگان که از بطن مردم آمده اند به خواست و انتظار وکلای خود و انطباقش با سیاست های اعلان شده دکتر سلطانی فر عمل می کنند که رویت و خوانش آنها نشان می دهد که چقدر مدبرانه و امید افزا نوشتار شده و با جایگاهی که دکتر سلطانی فر در کابینه دولت دارند، با تحقق و اجرایی شدن به دوران پر عطف در تاریخ ورزش ایران اسلامی بدل می گردد. مجمع نمایندگان مازندران که همواره و همیشه حامی و یاور ورزش و ورزشکاران بودند و نقطه اتکا و محور فعالیت های ما هستند و در ورزش کشور به تبع مسئولیت های شان تاثیر گذار بوده و نقش آفرینی می کنند، قطعا تصمیمی به جا گرفته و برای شروع یک دوران تازه مملو از شور و نشاط ورزش پیشاهنگی می کنند.

– و پیش بینی تان از آینده ورزش ایران؟

حسین زادگان: از کسانی که حوزه ورزش را دوست دارند و پیگیری می کنند، درخواست دارم که یازده برنامه راهبردی پیشنهادی ایشان را به عنوان رویکردها و اولویت ها برای تصدی وزارت ورزش و جوانان که به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بخوانند. حتما امیدوارانه منتظر تحقق این لازمه می مانند تا در همه سطوح ورزش از عمومی و اجتماعی گرفته تا تخصصی و قهرمانی، از طراوت و شادابی نو در ورزش بهره مند شوند.