کشتى آزاد قهرمانى دانشجویان جهان/سه مازنى، سه مدال و دو طلا

هر سه مازنی تیم ملی کشتی آزاد در دانشجویان جهان به روی سکو رفتند تا روزی خوش و خاطره انگیز رقم بخورد. به گزارش مازند اسپرت؛رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان جهان روزهای در شهر کروم ترکیه برگزار شد و تیم ایران در این رقابت ها با ۵ مدال طلای یونس سرمستی، رضا افضلی، محمدجواد […]

3هر سه مازنی تیم ملی کشتی آزاد در دانشجویان جهان به روی سکو رفتند تا روزی خوش و خاطره انگیز رقم بخورد.

به گزارش مازند اسپرت؛رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان جهان روزهای در شهر کروم ترکیه برگزار شد و تیم ایران در این رقابت ها با ۵ مدال طلای یونس سرمستی، رضا افضلی، محمدجواد ابراهیمی، امیر محمدی و سیدرضا موسوی در اوزان ۵۷، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم و سه مدال برنز مهران نصیری، میثم حیدری و حامد رشیدی در اوزان ۶۱، ۶۵ و ۷۰ کیلوگرم و کسب ۷۴ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید. تیم های روسیه و ترکیه در این رقابت ها به ترتیب دوم و سوم شدند.

مازندران با دو مدال طلا و یک برنز نقش پر رنگی را در کسب عنوان قهرمانی تیم کشورمان داشت.

نتایج کشتی گیران مازندران در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم مهران نصیری کشتی گیر ساروی در دور اول با نتیجه ۷ بر ۶ از سد رجب توپال از ترکیه گذشت اما در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل تیمور آیتکولوف از قزاقستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار ۴ بر ۳ نماینده اوکراین را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی کشتی گیر اهل سوادکوه شمالی در دور اول جردن استین از کانادا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و در دور بعد نیز حریف خود از قزاقستان را ۶ بر یک مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز از سد آلبرت ایکایف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار میهایلی ناگی از مجارستان را شکست داد و به مدال طلا رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سیدرضا موسوی از بابل پس از استراحت در دور اول در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل دانیلو کارتاوی از اوکراین به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. موسوی در دیدار فینال با غلبه بر حریف ترک، عنوان قهرمانی را بدست آورد.