دومین شکست آملی ها توسط پیکان رقم خورد/کاله آمل بازنده سربلند مقابل پیکان پرستاره

شامگاه چهارشنبه دو تیم کاله آمل و پیکان تهران در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند. به گزارش خبرنگار مازنداسپرت از شهرستان آمل ؛تیم میزبان این دیدار را با ترکیب جواد کریمی،امیرحسین اسفندیار،اسماعیل مسافر،رسول اقچه لی،مهدی رنجبر،ولی علیپور و اسماعیل طالبی به سرمربیگری بهروز عطایی آغاز کرد. در مقابل شاگردان پیمان اکبری در […]

011شامگاه چهارشنبه دو تیم کاله آمل و پیکان تهران در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند.


به گزارش خبرنگار مازنداسپرت از شهرستان آمل ؛تیم میزبان این دیدار را با ترکیب جواد کریمی،امیرحسین اسفندیار،اسماعیل مسافر،رسول اقچه لی،مهدی رنجبر،ولی علیپور و اسماعیل طالبی به سرمربیگری بهروز عطایی آغاز کرد.


در مقابل شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان این دیدار را با ترکیب سعید معروف،فرهاد نظری افشار،محمدجواد معنوی نژاد،امیر غفور،مصطفی شریفات،مسعود غلامی و مهدی مرندی پای به میدان گذاشتند.


ست اول این دیدار را  کاله بهتر آغاز کرد و توانست با اتکا بر انگیزه یاران جوان خود از تیم پرمهره پیکان فاصله بگیرد،در ادامه نیز باز این تیم کاله بود که بهتر از حریف کار را دنبال کرد و با دفاع های خوب مدافعان روی تور خود و سرویس های پرقدرت کریمی و اسفندیار توانست ست اول را از آن خود کند.


ست دوم اما تیم پیکان بسیار بهتر ظاهر شد و با سرویس های هدفمند خود توانست دریافت کاله را دچار مشکل کند و با ایجاد اختلاف چند امتیازی بازی را تا پایان ست اداره کند و در نهایت این ست را با حساب ۲۵ بر ۱۵ از آن خود کند.


ست سوم را ابتدا دو تیم نزدیک به هم آغاز کردند تا اینکه در یک صحنه بحث برانگیز داور توپ اسپک اسفندیار را اوت اعلام کرد که اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی کاله را به همراه داشت در ادامه هم باز این بازیکنان با تجربه پیکان بودند که بازی را بهتر اداره کردند و توانستند این ست را با حساب ۲۵ بر ۱۸ از ان خود کند.


ست چهارم را یاران جوان بهروز عطایی طوفانی آغاز کردند شاهین مظلوم که در این ست از ابتدا به جای مهدی رنجبر به میدان آد با دفاع های بی نقص خود سالن را به انفجار در آورد و در ادامه کاله توانست با ایجاد اختلاف امتیازی مطمئن این ست را با اختلاف بالا و با حساب ۲۵ بر ۱۷ از آن خود کند تا همه چیز به گیم سرنوشت ساز پنجم بکشد.


در ست پنجم دو تیم تا امتیاز هفت مساوی پیش رفتند تا اینکه کاله توانست با کسب دو امتیاز متوالی از حریف پیشی بگیرد و در ادامه هم باز این مظلوم بود که با تک دفاع عالی خود اختلاف را به سه رساند و یک خطای تور از پیکان امتیاز کاله  را به ۱۳ رساند اما چند اشتباه پیاپی از کاله ای ها امتیاز دو تیم را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشاند. و در نهایت پیکان با تجربه توانست این ست و بازی را از آن خود کند.