انتقاد سرمربی تیم سازمان عمران شهرداری ساری از فدراسیون والیبال

به گزارش مازنداسپرت ؛  بهزاد محمودی روز سه شنبه در آستانه دیدار تیمش با تیم خاتم اردکان در گفت وگو با خبرنگاران ، خستگی ناشی از بعد مسافت را مهمترین مشکل بازیکنانش در برابر تیم خاتم اردکان یزد اعلام کرد. وی گفت: به دلیل برنامه ریزی نامناسب فدراسیون والیبال تیمش ۲هفته پشت هم باید در […]

به گزارش مازنداسپرت ؛  بهزاد محمودی روز سه شنبه در آستانه دیدار تیمش با تیم خاتم اردکان در گفت وگو با خبرنگاران ، خستگی ناشی از بعد مسافت را مهمترین مشکل بازیکنانش در برابر تیم خاتم اردکان یزد اعلام کرد.
وی گفت: به دلیل برنامه ریزی نامناسب فدراسیون والیبال تیمش ۲هفته پشت هم باید در شهرهای مختلف بازی کند واین کار فشار را بر بازیکنان به دلیل بعد مسافت افزایش می دهد.
محمودی اضافه کرد : بازیکنان تیم شهرداری ساری از لحاظ فنی مشکلی برای دیدار با تیم اردکان ندارند، ولی بعد مسافتی ساری تا یزد که بیشتر مسافت زمینی طی شده، باعث خستگی بازیکنان شده و این در کیفیت بازی آنها تاثیر می گذارد.
سرمربی شهرداری ساری گفت: همچنین ما باید در یک هفته ۲ بازی پشت هم را در خارج و داخل خانه داشته باشیم و این بازی ها بازیکنان ما را خسته می کند.
وی ابراز امیدواری کرد تا تیمش بتواند بار دیگر همانند هفته اول این رقابت ها در بازی خارج از خانه بر حریفش پیروز شود.
تیم شهرداری ساری هفته گذشته در بازی خارج از خانه در برابر کاله در آمل به پیروزی رسید و فردا چهارشنبه در اردکان یزد به دیدار تیم این شهر می رود.
براساس برنامه ریزی فدراسیون والیبال دررقابت های لیگ برترسال جاری نیمی از تیم ها ۲ هفته اول را میزبان و ۲ هفته را مهمان هستند واین درحالی است که درسنوات گذشته هر تیم یک بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه داشت.