مسابقات جوانان کشور؛ بوکسورسرخ رودی به مدال نقره پیکارهای قهرمانی کشور دست یافت

بوکسور سرخرودی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره پیکارهای بوکس جوانان قهرمانی کشور شد به گزارش مازنداسپرت ؛ صابراکبرزاده  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در سرخ رود اظهار کرد: در روزهای آغازین مهرماه مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان برگزار شد و علی علیزاده  بوکسور سرخ رودی موفق به کسب […]

photo 2016 10 26 15 25 01بوکسور سرخرودی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره پیکارهای بوکس جوانان قهرمانی کشور شد

به گزارش مازنداسپرت ؛ صابراکبرزاده  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در سرخ رود اظهار کرد: در روزهای آغازین مهرماه مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان برگزار شد و علی علیزاده  بوکسور سرخ رودی موفق به کسب مدال نقره شد.
 صابر اکبرزاده که بعنوان مربی تیم بوکس مازندران  را همراهی میکرد افزود: بیست و هفتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با عنوان اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان و گرامیداشت شهدای محیط زیست کشور،در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد،
اکبرزاده با بیان اینکه علیزاده در وزن ۵۶ کیلو شرکت کرده بود افزود:این بوکسور با کسب مدال نقره به اردوی تیم ملی دعوت شد و به جمع ملی‌پوشان بوکس پیوست.
وی  افزود: سید علی علیزاده برای حضور در دیدار پایانی بعد از یک دور استراحت  حریفانی از گیلان،کردستان و توبع تهران را شکست دهد.
صابر اکبرزاده مربی این قهرمان که از نزدیک ،در سرماو  گرما  با علیزاده کار کرده بود افزود:روزهای سختی را علیزاده گذراند و با وجود کم تریم توجه و نگاه از سوی مسئولین شهر  پا به این مسابقات گذاشتیم.
وی ادامه داد: در دیدار فینال  علیزاده با وجود تمام ناداوری ها کهصورت گرفت  برابر حریف میزبان بازنده اعلام شد و با  وجود تمام شایستگیها به مدال  نقره رسید.
صابر در مجموع امتیازات تیمی نیز تهران با ۲۳ امتیاز مقام اول را به دست آورد و تیم‌های گلستان با ۲۲ امتیاز، کردستان با ۱۷ امتیاز و توابع تهران با ۱۴ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم ایستادند، همچنین تیم‌های خوزستان و مازندران با امتیاز مشابه ۱۳ پنجم شدند.
لازم به ذکر است؛ ۱۸۸ بوکسور از ۳۳ تیم در ۱۰ وزن در بیست و هفتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور حضور داشتند.

photo 2016 10 26 15 24 19

photo 2016 10 26 15 24 37

photo 2016 10 26 15 24 51

photo 2016 10 26 15 24 56

photo 2016 10 26 15 25 01