دوره توانمندسازی مسئولان امور خواهران کانون های بسیج ورزشکاران مازندران برگزار شد

با حضور شیخ مرادی مسئول امور بانوان سازمان بسیج ورزشکاران کشور، حسین محمد رضایی  جانشین فرمانده سپاه مازندران، سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و رخشنده مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران دوره توانمند سازی امور خواهران کانون های بسیج ورزشکاران سراسر استان در سالن جلسات شهدای حماسه جنگل سپاه شهرستان آمل برگزار شد. […]

با حضور شیخ مرادی مسئول امور بانوان سازمان بسیج ورزشکاران کشور، حسین محمد رضایی  جانشین فرمانده سپاه مازندران، سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و رخشنده مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران دوره توانمند سازی امور خواهران کانون های بسیج ورزشکاران سراسر استان در سالن جلسات شهدای حماسه جنگل سپاه شهرستان آمل برگزار شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛در این نشست جانشین فرمانده سپاه مازندران با بیان اینکه جوانان به عنوان آینده سازان جامعه اسلامی و از بزرگ ترین سرمایه های این کشور به شمار می روند و تلاش در جهت توسعه آگاهی های دینی و بصیرتی آنان از اهمیت به سزایی برخوردار است. اگر میزان معرفت جوانان به آموزه های دینی و زلال معارف دین از رشد و نمو مطلوبی بهره مند باشد، شخصیت دینی آنان به گونه ای شایسته شکل خواهند گرفت و هنگام ورود به جامعه اسلامی تاثیر به سزایی در آن جامعه پدید خواهند آورد، اما اگر خدای ناکرده از تربیت لازم برخوردار نباشند زمینه اصلاح جامعه فراهم نخواهند شد.

وی افزود یکی از مکان هایی که می تواند شخصیت جوان را مطابق آموزه های دینی و اخلاقی بارور سازد و روح خداجویی و عدالت خواهی را در اعماق وجود آنان ریشه دار سازد برنامه های مختلف بسیج و و از طریق ورزش می باشد. پس لازم است مربیان محترم راهکارهای جذب جوانان و هدایت آنان به بسیج را شناسایی کرده مورد اهتمام جدی قرار دهند تا رفته رفته زمینه های حضور فعال تر جوانان در بسیج فراهم شود.
در ادامه سیدجواد حسینیان از تشکیل و راه‌اندازی جلسات تربیتی در همه باشگاه‌های فعال خبر داد و گفت: مقرر شد این جلسات در همه باشگاه‌های استان برگزار شود.
حسینیان با اعلام اینکه همه کانون‌های بسیج ورزشکاران استان مازندران تاکنون فعال شده است، خاطرنشان کرد: این کانون‌ها در داخل ادارات ورزش و جوانان به فعالیت خویش ادامه می‌دهند.
مسؤول بسیج ورزشکاران مازندران با اعلام اینکه فعالیت بسیج ورزشکاران در سطح هیأت‌های ورزشی استان نیز پیگیری می‎شود، خاطرنشان کرد: دفتر بسیج ورزشکاران در محل هیأت مرکزی ورزشی استان ایجاد می‌شود و سازوکار آن فراهم شد.
وی با اعلام اینکه برنامه داریم فعالیت سرگروه‌های صالحین را در سطح مربیان ورزشی پیگیری کنیم، افزود: آموزش ۵۰۰ مربی به عنوان سرگروه صالحین در دستور کار قرار دارد و انشاءالله اجرایی می‎شود.
مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم مقرر شد برگزاری نماز اول وقت در سطح سالن‌های ورزشی انجام شود و مسؤولان ورزش و جوانان استان همت گماردند که نسبت به تجهیز و یا احداث نمازخانه در سالن های ورزشی اقدام کنند.
وی از برگزاری نشست‌های سیاسی، نشست فصلی روشنگری و گفتمان سازی و برگزاری جلسات شورای قشر ورزشکاران به صورت ماهانه اعلام کرد و گفت: برگزاری همایش بزرگ ما زنده‌ایم در ۱۰ شهرستان و مراسم محوری در شهرستان بابلسر در آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

 

 

05 08 13 17 19 20 21 22 23

۰