رشته کوه‌های صدرنشینی(عکس)

در چند سال اخیر اغلب شروع لیگ با این دو تیم بوی قدرت می‌گیرد، استقلال و سپاهان، آغاز کننده‌های پرتوان. به گزارش مازند اسپرت:بار دیگر در فصل جدید، استقلال و سپاهان مدام چشم به یکدیگر دارند تا قله لیگ برتر را از آن خود کنند، رقابتی نفسگیر که نوسان بازی‌ها گاه استقلال را در صدر […]

در چند سال اخیر اغلب شروع لیگ با این دو تیم بوی قدرت می‌گیرد، استقلال و سپاهان، آغاز کننده‌های پرتوان.

به گزارش مازند اسپرت:بار دیگر در فصل جدید، استقلال و سپاهان مدام چشم به یکدیگر دارند تا قله لیگ برتر را از آن خود کنند، رقابتی نفسگیر که نوسان بازی‌ها گاه استقلال را در صدر جدول می‌نشاند و گاه تیم اصفهانی با یک دنده معکوس از رقیبش سبقت میگیرد؛ رقابتی که گاه صدرنشینی را تنها با تفاضل یک گل مخشص می‌کند.

در لیگ پانزدهم استقلال و سپاهان هر دو با شش امتیاز به مصاف سومین حریف خود می‌روند ، داستانی جذاب در هفته سوم لیگ.

دو تیم مدعی در این هفته با رقیب همشهری آن دیگری دیدار خواهند داشت، رقیبی که یا با یک برد به نفع همشهری خود گام برمی‌دارد و یا انتقام خویش را از تیم همشهری با یک شکست طاق می‌زند.

استقلال در تهران میزبان ذوب‌آهنی است که هنوز خط تولید گل را راه نیانداخته و از نبردی جان‌فرسا با سپاهان، راهی تهران خواهد شد.


و سپاهان در اصفهان از رقیب دیرینه استقلال پذیرایی خواهد کرد و به مصاف پرسپولیسی خواهد رفت که گرد و غبار اهواز را زدوده و رویای اولین برد را در سر دارد.


هفته سوم این چهار تیم، هفته‌ای دیدنی خواهد بود که شاید این بار صدرنشین نه با تفاضل گل که با اختلاف امتیاز پیش بیفتد.