لیگ برتر فوتسال کشور ؛ برتری شهروند ساری مقابل دبیری تبریز + جدول

تیم فوتسال شهروند ساری از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل دبیری تبریز پیروز شد. به گزارش مازنداسپرت،، از هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم شهروند ساری امشب در دیداری نزدیک موفق شد در یک بازی خانگی مهمان خود دبیری تبریز را شکست دهد و جای این تیم را در جدول […]

photo 2016 10 21 21 13 51

تیم فوتسال شهروند ساری از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل دبیری تبریز پیروز شد.

به گزارش مازنداسپرت،، از هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم شهروند ساری امشب در دیداری نزدیک موفق شد در یک بازی خانگی مهمان خود دبیری تبریز را شکست دهد و جای این تیم را در جدول رده‌بندی گرفت.

این بازی که از ساعت ۱۸ در حضور بیش از ۴ هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی برگزار شد، ۹ گل در پی داشت که ۵ گل را شهروند و ۴ گل را دبیری به ثمر رساند.

مرتضی عظیمایی دو گل، محمد طاهری، محمدرضا کرد و طاها مرتضوی زننده پنج گل شهروند ساری در این دیدار بودند.

این نتیجه در حالی برای شهروند ساری رقم خورد که تیم میزبان ابتدا چهار بر یک از حریف پیش بود تا نهایت نتیجه بازی چهار بر چهار مساوی شد که طاها مرتضوی ناجی تیمش شد و پنجمین گل شهروند را به ثمر رساند.

این بازی در ۲۹ ثانیه پایانی دچار حاشیه شد و بازیکنان دبیری تبریز به‌دلیل اعتراض به داور این دیدار، بازی را ترک کردند و به رختکن رفتند و حاضر به ادامه بازی نشدند.

در این بازی حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان، غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران، حسن روشن و ایرج دانایی‌فرد از پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر ساری در سالن ورزشی حضور داشتند.

این دیدار به‌طور مستقیم از شبکه استانی تبرستان پخش شد.

در جدول شهروند ساری با این برتری ۱۰ امتیازی شد و به رده ششم رسید و دبیری تبریز با این شکست با ۹ امتیاز با یک پله از رده ششم به رده هفتم نزول پیدا کرد.