پس از رکوردگیری نهایی تیم ملی جوانانوزنه برداران اعزامی به رقابت‌های جهانی مشخص شدند/ یک وزنه‌بردار خط خورد

  پس از رکوردگیری نهایی و با تشخیص ربیعی سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان ۱۱ وزنه بردار در اردوی آماده سازی مسابقات قهرمانی آسیا باقی ماندند. به گزارش مازنداسپرت ؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسون وزنه برداری؛  وحید ربیعی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان با توجه به رکوردگیری اخیر ملی پوشان جوان، یک وزنه […]

 

خبرگزاری فارس: وزنه برداران اعزامی به رقابت‌های جهانی مشخص شدند/ یک وزنه‌بردار خط خورد

پس از رکوردگیری نهایی و با تشخیص ربیعی سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان ۱۱ وزنه بردار در اردوی آماده سازی مسابقات قهرمانی آسیا باقی ماندند.

به گزارش مازنداسپرت ؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسون وزنه برداری؛  وحید ربیعی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان با توجه به رکوردگیری اخیر ملی پوشان جوان، یک وزنه بردار را از جمع اردونشنیان به دلیل عدم ثبت رکورد مناسب از حضور در اردوی آماده سازی برای مسابقات آسیایی ژاپن کنار گذاشت.

برهمین اساس ۸ وزنه بردار اصلی؛ عارف خاکی و رامین ولی پور (دسته ۸۵ کیلوگرم)، رضا بیرالوند و رحمان اورامه (دسته ۹۴ کیلوگرم)، علیرضا دهقان و پیمان جان (دسته ۱۰۵ کیلوگرم)، میلاد پوررشنو و امیرحسین فضلی (دسته ۱۰۵+ کیلوگرم) تشکیل می دهند. همچنین عباس زندی، کوهیار فرج پور و سعید رضازاده (سه وزنه بردار رزرو) تیم منتخب برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن هستند.

لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا طی روزهای ۱۸ تا ۲۶ آبان در توکیوی ژاپن برگزار می شود./فارس