پیام تبریک هیئت تنیس استان مازندران به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش

رییس هیئت تنیس استان مازندران به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش پیام تبریکی را صادر کرد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ متن این پیام بدین شرح می باشد : ورزش به عنوان يكي از مهمترين اركان تأمين شادابي و سلامتي جسم و روح و نیز عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی […]

photo 2016 10 19 21 41 48رییس هیئت تنیس استان مازندران به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش پیام تبریکی را صادر کرد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ متن این پیام بدین شرح می باشد :

ورزش به عنوان يكي از مهمترين اركان تأمين شادابي و سلامتي جسم و روح و نیز عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و محوری دارد امروز نقشي اساسي و بنيادي دارد و برهمين اساس نه تنها يك روز، بلكه تمام روزها و ساعات زندگي را تحت الشعاع قرار ميدهد.
این هفته فرصتی است برای آشنایی هر چه بیشتر عموم با اهمیت و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و موقعیتی است برای گسترش بیشتر فرهنگ ورزش در بین خانواده ها.
بي شک امروز با عنايات ويژه مقام معظم رهبري و توجهات دولت خدمتگزار به ورزش، مسووليتي سنگين متوجه جامعه ورزش شده است و همگي باید تلاش کنيم تا راه دستيابي به قله هاي ورزش قهرماني دنيا را که غرور و عزت ملي و ايراني را در پي دارد، هموار و هموارتر نماييم .
بدينوسيله از همّت والا و تلاشهاي تمامي همكاران خدوم حوزه هاي مختلف مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان كشور بخصوص اداره كل ورزش و جوانان استان مازندران كه نقش مهمي در دستيابي به توفيقات مختلف ورزشي در عرصه هاي گوناگون بين المللي و جهاني ايفا نموده و در انجام رسالت واقعي خود كه نشر فراگير فرهنگ ورزش عمومي در جامعه مي باشد، جهادگونه از جان و دل تلاش كردند تقدير و تشكر نموده هفته  تربيت بدني و ورزش را به تمامي اين عزيزان همچنين ورزشكاران و قهرمانان، پيشكسوتان، داوران و مربيان، رؤسا، دبيران و نواب رئيس فدراسيونها و هيئت هاي ورزشي استان تبريك عرض نموده، از درگاه خداوند منّان  توفيقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اعتلاي ورزش كشور مسئلت مي نمايم ..

علی رضا لطفیان
رییس هیئت تنیس استان مازندران