پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

محمد رضا دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه  طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به ورزشکاران و دوستداران ورزش تبریک گفت. به گزارش مازند اسپرت؛در متن پیام آمده است: ” این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در […]

photo 2016 10 18 23 24 01محمد رضا دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه  طی پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به ورزشکاران و دوستداران ورزش تبریک گفت.

به گزارش مازند اسپرت؛در متن پیام آمده است:

” این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

ورزش می تواند عرصه پیشرفت را برای جوانان فراهم آورد، کودکان و نوجوانان می توانند در این عرصه گسترده، مهارت های زندگی مانند چگونگی برقراری ارتباط، اظهار نظر قاطعانه و تشریک مساعی و همکاری را بیاموزند.

اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش و تمام کسانی که در پیشبرد ورزش سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می کنم و امیدوارم این هفته سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه و افزایش مخاطبان ورزشی باشد.”

محمدرضا دارابی
رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه