در نخستین روز هفته تربیت‌بدنی؛زنگ ورزش در مدارس شهرستان محمودآباد به صدا درآمد + تصاویر

مراسم صبح‌گاهی با صدای زنگ ورزش به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در دبستان پسرانه امام خمینی (ره) شهرستان محمودآبادآغاز شد.  به گزارش مازنداسپرت از غرب استان ؛هم‌زمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم نواختن زنگ ورزش با حضور موسوی نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران،یوسفی سرپرست اداره ورزش و […]

مراسم صبح‌گاهی با صدای زنگ ورزش به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در دبستان پسرانه امام خمینی (ره) شهرستان محمودآبادآغاز شد.

 به گزارش مازنداسپرت از غرب استان ؛هم‌زمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم نواختن زنگ ورزش با حضور موسوی نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران،یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان ،رضا زاده نماینده تر بیت بدنی آموزش و پرورش،شعبان پور معاون اداره ورزش و جوانان  در دبستان پسرانه امام خمینی (ره) شهرستان محمودآباد برگزار شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد در این مراسم گفت: رونق بخشیدن پروژه استعدادیابی نخبگان ورزش در مدارس شهرستان یکی از برنامه‌های مهم توسعه ورزش  محمودآباد است.
مسعود یوسفی ادامه داد:در داخل تقویم یکسری روزها بعنوان یادبود هادر نظر گرفته شده تا افراد این روزها و یادبودها را به فراموشی نسپارند و یکی از این روزها و یادبودها تربیت بدنی است.
وی به عوامل مرگ و میر در و ناهنجاریهای جسمی و حرکتی در کشور اشاره داشت  و افزود: بیشترین درصد مرگ و میر ها را سکته های قبلی در برگرفته است  و ورزش مهترین و تاثیر گذارترین عامل در جهت جلوگیری از این ناهنجاریهای حسمی و  حرکتی است.
یوسفی در پایان به نقش ورزش در زندگی روز مره اشاره داشت  وگفت:ورزش فقط در سطح قهرمانی نیست،ورزش در سطح زندگی روز مره هم هست،ضرورت دارد و زندگی عادی افراد بر پایه ورزش است.
در پایان نیز بصورت نمادین برنامه زنگ ورزش در مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان به صورت همزمان  در سراسر کشور ساعت ۷:۴۵ اجرا شد وبعد از ان  دانش آموزان حرکات موزون ورزش را به نمایش گذاشتند.

 

5 1

5 2

5 3

5 4

5 5

5 6

5 7

5 8