تصاویر آغاز مسابقات کشوری ویژه کارکنان دولت به میزبانی شهرستان رامسر /عکاس:تارا هاشمی

مسابقات کشوری ویژه کارکنان دولت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در دو رشته فوتسال آقایان و والیبال بانوان به میزبانی شهرستان رامسر در مجموعه  ورزشی اردوگاه شهید چمران در حال برگزاری می باشد . به گزارش مازند اسپرت؛افتتاحیه مسابقات کارکنان دولت با حضور ۲۵۰ ورزشکار در رده بزرگسالان با حضور مسئولین کشوری ،استانی […]

1 11

مسابقات کشوری ویژه کارکنان دولت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در دو رشته فوتسال آقایان و والیبال بانوان به میزبانی شهرستان رامسر در مجموعه  ورزشی اردوگاه شهید چمران در حال برگزاری می باشد .

به گزارش مازند اسپرت؛افتتاحیه مسابقات کارکنان دولت با حضور ۲۵۰ ورزشکار در رده بزرگسالان با حضور مسئولین کشوری ،استانی و شهرستان رامسر در روز شنبه ۲۴/۷/ ۹۵ در مجموعه ورزشی شهید چمران  برگزار شد.
محمد کیاکجوری دبیر اجرایی برگزاری مسابقات ورزش کارکنان دولت مدت زمان برگزاری مسابقه را از ۲۴ لغایت ۲۹ مهر ماه اعلام نمود و اختتامیه مسابقات در روز پایانی ۲۹/۷/۹۵ در مجموعه چمران رامسر برگزار می شود.
محمد کیاکجوری عنوان نمود: مرحله مقدماتی مسابقات کارکنان دولت بهمن ماه سال گذشته دردستگاه ستادی تهران برگزار شد  و مرحله نهای مسابقات را در مجموعه چمران رامسر با شرکت ۱۱تیم بانوان والیبالیست و ۲۳ تیم فوتسال آقایان داریم.
وی در خصوص هدف برگزاری مسابقات کارکنان دولت اذعان داشت : برگزاری مسابقات برای ایجاد روحیه و نشاط و شادابی  در بین کارکنان با توجه به نوع  شغل  که با فقرحرکتی مواجه هستند هر ساله برگزار می نمائیم  و اینکه ورزش کارکنان در وزارت ورزش از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 

1 1

1 2

1 3

1 4

1 5

1 6

1 7

1 8

1 9

1 10

1 11

1 12

1 13

1 14

1 15

1 16

1 17