اعلام برنامه های فرهنگی و ورزشی اداره ورزش بابلسر در هفته تربیت بدنی توسط پهلوان + پیام تبریک

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر، اهم برنامه های فرهنگی و ورزشی را در هفته ورزش اعلام کرد . به گزارش مازند اسپرت؛پهلوان ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری امام حسین (ع) بیان کرد : امسال برنامه های مناسب و مطلوبي در هفته ورزش در این شهرستان توسط اداره ورزش و جوانان […]

020220

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر، اهم برنامه های فرهنگی و ورزشی را در هفته ورزش اعلام کرد .

به گزارش مازند اسپرت؛پهلوان ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری امام حسین (ع) بیان کرد : امسال برنامه های مناسب و مطلوبي در هفته ورزش در این شهرستان توسط اداره ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت : فضاسازی فرهنگی ایام محرم در اداره ورزش ، برگزاری مانور موتورسواران با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و پلیس راهور در روز دوشنبه ۲۶ مهرماه همزمان با هفته ورزش از اداره ورزش و جوانان به سمت گلزار شهدا امامزاده ابراهیم برگزار میشود.

وی افزود : همچنین در روز دوشنبه ۲۶ مهرماه با حضور روسای هیات های ورزشی و کارکنان اداره ورزش و جوانان با امام جمعه محترم شهرستان دیدار خواهند داشت. پهلوان اضافه کرد در طول هفته ورزش نمایشگاه دستاوردهای اداره ورزش و جوانان در محل اداره ورزش مستقر خواهد شد. ایشان بیان کردند در روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان برگزار میگردد.

پهلوان افزود: در روز ۲۶ مهرماه با هماهنگی آموزش و پرورش زنگ ورزش نواخته خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر به اجرای برنامه های فرهنگی در هفته ورزش اشاره کرد و افزود : دیدار با خانواده شهدای ورزشکار ، دیدار با پیشکسوت ورزش ، برگزاری مراسم عزاداری در زورخانه با همکاری هیات پهلوانی و زورخانه ای با حضور ورزشکاران و هیات های ورزشی ، غبارروبی و گلباران گلزار شهدا و حضور جامعه ورزش در نمازجمعه با حضور هیات های ورزشی و قهرمانان در هفته تربیت بدنی و ورزش اجرا خواهد شد. پهلوان همچنین همایش اسکیت سواران در روز ۲۶ مهرماه را از دیگر برنامه های اداره ورزش و جوانان در هفته ورزش اعلام کرد.

 

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر به مناسبت فرا رسیدن  هفته ورزش

به گزارش مازند اسپرت؛ متن این پیام به شرح زیر می باشد :

بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان ماه به عنوان هفته ورزش نام گذاری شده است. این هفته فرصت ارزش مندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی واجتماعی است. هفته ورزش ، هفته اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است. ورزش به ‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.
به فرموده مقام معظم رهبری ” ورزش، اطمینان و اعتماد نفس در انسان ایجاد مى‏کند و جوان را به خودش مطمئن و خاطر جمع مى‏کند” .
بی شک ورزش شهرستان بابلسر با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان ، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی مناسب و حمایت های لازم شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی خواهیم بود. اینجانب فرارسیدن هفته مذکور را به کلیه همکاران و دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، مربیان ، ورزشکاران ، داوران ، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی وکلیه حامیان ورزشی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزشی شهرستان را مسئلت می نمایم .

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر