شالیکار : قهرمانان ورزش در بهترین جایگاه قرار دارند و قدر خودشان را بدانند

سردار شالیکار در نشست صمیمی با قهرمانان ورزش مازندران در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: قهرمانان ورزش در بهترین جایگاه قرار دارند و قدر جایگاه خودشان را بدانند.     به گزارش مازنداسپرت؛ سردار شالیکار فرمانده قرارگاه قدیر شمال کشور در این نشست صمیمی با ورزشکاران و قهرمانان مازنی ضمن گرامیدشت ماه محرم و […]

03222222سردار شالیکار در نشست صمیمی با قهرمانان ورزش مازندران در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: قهرمانان ورزش در بهترین جایگاه قرار دارند و قدر جایگاه خودشان را بدانند.
   

به گزارش مازنداسپرت؛ سردار شالیکار فرمانده قرارگاه قدیر شمال کشور در این نشست صمیمی با ورزشکاران و قهرمانان مازنی ضمن گرامیدشت ماه محرم و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) پیرامون قهرمانان ورزشی اظهار داشت: قهرمانان ما در عرصه ورزش تنها به خود اختصاص ندارند بلکه متعلق به همه جهان اسلام هستند و باید قدر چنین جایگاهی را بدانند.

 وی خطاب به ورزشکاران با بیان اینکه همه مردم در حق شما دعا می کنند و امت اسلامی در تمامی رویدادهای ورزشی خواستار موفقیت نمایندگان ورزش کشورمان در میادین محتلف هستند، افزود: انتظار می رود ورزشکاران ما نیز به جایگاه خود واقف باشند.

 این یادگار ارزشمند ۸ سال دفاع مقدس در پایان از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان مازندران و قهرمانان مازندرانی در المپیک و پارالمپیک ریو و شهدای کشورمان به نیکی یاد کرد و مراتب سپاس خود را از اقدامات سازمان بسیج ورزشکاران استان اعلام داشت.

در این نشست از سوی سردار شالیکار ضمن هدیه به بهداد سلیمی و کمیل قاسمی به عنوان دو قهرمان المپیک و جهان از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان که منجر به موفقیت های اخیر ورزش مازندران در سطح بین المللی شد، تقدیر و تشکر بعمل آمد.