بازدید نماینده محمودآباد و نور از پروژه های عمرانی و ورزشی بخش سرخ رود + تصاویر

نماینده محمودآباد و نور از پروژه های عمرانی و ورزشی بخش سرخ رود بازدید کرد. به گزارش مازنداسپرت؛عصر امروز نماینده مردم  شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی ،سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد و به همراه مسئولان سرخ رود از پروژه های عمرانی این بخش بازدید کرد.دکتر اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد ونور […]

نماینده محمودآباد و نور از پروژه های عمرانی و ورزشی بخش سرخ رود بازدید کرد.

به گزارش مازنداسپرت؛عصر امروز نماینده مردم  شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی ،سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد و به همراه مسئولان سرخ رود از پروژه های عمرانی این بخش بازدید کرد.
دکتر اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد ونور به همراه شهردار و رئیس شورای شهر سرخ رود ،یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآبا وابراهیم زاده مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان سرخ رود از پروژه ورزشی وزرا محله بازدید ودرجریان روند انجام پروژه ومیزان پیشرفت فیزیکی آن قرارگرفتند و قول مساعد دادند این پروژه  ورزشی دوباره درجریان  ساخت و تکمیل قرار گیرد.
 وی افزود:عدهای که فکر میکنند سرمایهگذاری در زمینه ورزش صرف هزینه است، تصورات اشتباهی دارند چرا که اگر در زمینه ورزش سرمایهگذاری نکنیم، مجبور خواهیم شد برای جبران این نقیصه چند برابر در زمینههای دیگر سرمایهگذاری کنیم.
سالن ورزشی وزراء محله در سال ۱۳۹۰ قراداد مشارکت آن با شهرداری سرخرود منعقد و از سال۱۳۹۱ عملیات ساخت آن اغاز گردیده است.پیشرفت فیزیکی  آن ۴۵ درصد ومواردانجام گرفته ،فقط نصب سوله و سقف سالن انجام گردیده است.

photo 2016 10 08 16 53 35

photo 2016 10 08 16 56 08

photo 2016 10 08 16 56 10