این وصله ها به حبیب ورزش مازندران نمی چسبد /خبر کذب ضرب و شتم رئیس هیات ورزشی

آن آقائی که قصد داشت وارد جلسه روسای هیات های ورزشی شود از چند هفته پیش حکم ریاستش تمام شد به گزارش مازنداسپرت ؛خبر ضرب و شتم رئیس هیات ورزش روستایی به دستور مدیرکل ورزش که در یکی از سایت های محلی مازندران منتشر شده است ما را بر آن داشت تا واقعیت موضوع را […]

c3413574a6689cd35af0ea61afa3af3e XLآن آقائی که قصد داشت وارد جلسه روسای هیات های ورزشی شود از چند هفته پیش حکم ریاستش تمام شد

به گزارش مازنداسپرت ؛خبر ضرب و شتم رئیس هیات ورزش روستایی به دستور مدیرکل ورزش که در یکی از سایت های محلی مازندران منتشر شده است ما را بر آن داشت تا واقعیت موضوع را پیگیری کنیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مورد این خبر گفت : آن آقائی که قصد داشت به عنوان رئیس هیات ورزش روستائی وارد جلسه روسای هیات های ورزشی استان شود از چند هفته پیش حکم ریاستش تمام شده است.

عادل عالیشان  با تاکید بر اینکه جلسه هیات های ورزشی استان یک جلسه درون سازمانی برای حل مشکلات هیات های ورزشی استان بود ، تصریح کرد : حکم ریاست آن شخص به عنوان رئیس هیات ورزش روستائی در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ به پایان رسیده و با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان مازندران شخص دیگری را از آن تاریخ به عنوان سرپرست هیات استان به فدراسیون معرفی کرده است لذا از ورود ایشان به داخل جلسه آنهم در کمال احترام جلوگیری به عمل آمد.

عالیشان ادامه داد : موضوع ضرب و شتم شدیداً تکذیب می شود و امور حقوقی اداره کل پیگیر انتشار این مطلب است.

 انتشار خبر ضرب و شتم رئیس هیات ورزش روستایی به دستور مدیرکل ورزش از آن جهت برای اهالی ورزش غیرقابل باور است که  حبیب حسین زادگان به عنوان یکی از اخلاق مدارترین مدیران استان مازندران شناخته می شود . وی که بعد از قبول هدایت ورزش مازندران ، بحث اخلاق مداری را به خوبی در دستگاه ورزش استان کاربردی کرده ، همواره بر موضوع تکریم و احترام تاکید داشته است .

گفته می شود تعدادی زیادی از روسای هیات های ورزشی استان و ورزشکاران و قهرمانان شاخص مازندران در تماس با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از وی خواسته اند این موضوع را در جهت تنویر افکار عمومی از طریق مراجع قضائی و حقوقی پیگیری کند.

لازم به ذکر است فیلمی که در اختیار “مازنی خبر” قرار گرفته است نیز هیچگونه ضرب و شتمی در آن دیده نشده و تنها مسئولان حراست اداره کل ورزش و جوانان در برابر خواسته ی رئیس سابق هیات ورزش روستائی مازندران مبنی بر ورود به سالن جلسه ، از حضور وی جلوگیری به عمل آوردند. به نظر می رسد فیلم دوربین های مدار بسته در ورودی محل برگزاری همایش می تواند به مسئولان ورزش مازندران کمک بسیاری کند تا از حقوق خود دفاع نمایند.