عادل عالیشان: مازندران رتبه اول ورزش های همگانی کشور /افتتاح سه پروژه در هفته تربیت بدنی در مازندران

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران : عده ای سعی دارند موفقیت های این دستگاه را کمرنگ جلوه دهند به گزارش مازنداسپرت ؛دبیر ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی در مازندران گفت : سه پروژه عمرانی ورزشی در هفته گرامیداشت تربیت بدنی در مازندران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.  “عادل عالیشان” ضمن تسلیت فرا […]

photo 2016 10 07 11 14 32معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران : عده ای سعی دارند موفقیت های این دستگاه را کمرنگ جلوه دهند

به گزارش مازنداسپرت ؛دبیر ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی در مازندران گفت : سه پروژه عمرانی ورزشی در هفته گرامیداشت تربیت بدنی در مازندران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 “عادل عالیشان” ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم ، به تاریخ هفته گرامیداشت تربیت بدنی از ۲۶ مهر تا ۲ آبان اشاره کردو افزود : این هفته فرصتی است تا مردم را با فواید ورزش آشنا و ورزش را در سبد روزانه ی خانواده ها قرار دهیم.

وی در مورد برنامه های هفته گرامیداشت تربیت بدنی در مازندران نیز  گفت : افتتاح سه پروژه عمرانی در شهرستان های تنکابن ، سوادکوه و بابل ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، تجدید میثاق با آرمان های شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه ، سخنرانی مدیرکل ورزش در نماز جمعه مرکز استان ، برگزاری مسابقات فوتسال آقایان و والیبال بانوان کارکنان دولت در مازندران و … از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این هفته در مازندران برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مورد وظایف این معاونت نیز اظهار داشت : دعوت مردم جهت ورزش کردن و افزایش آگاهی خانواده ها از فواید ورزش از وظایف اصلی معاونت توسعه ورزش همگانی است که در دولت تدبیر و امید و با درایت وزیر ورزش به صورت رسمی شروع به کار کرده است.

وی ادامه داد : ۱۲ فدراسیون ورزشی و ۳ فدراسیون کارگری ، دانش آموزی و دانشگاهی زیر مجموعه معاونت توسعه ورزش همگانی در وزارتخانه هستند.

عالیشان با بیان اینکه شورای توسعه ورزش همگانی استان به ریاست استاندار مازندران و در شهرستان ها نیز به ریاست فرمانداران فعال شد ، افزود : در پایان سال ۹۲  تنها ده درصد مردم کشور به ورزش می پرداختند که این آمار با درایت و تلاش دولت تدبیر و امید در پایان سال ۹۴  به ۲۱درصد رسید ولی در مازندران این آمار به ۲۴.۵ درصد رسیده است .

وی ادامه داد : در پایان سال ۹۳ حوزه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در بین استان های تیپ یک در رتبه سوم و در سال ۹۴ بر اساس گزارش عملکرد وزارتخانه در بسیای از شاخص ها رتبه برتر را کسب نمود.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مورد انتخابات هیات ورزش روستائی مازندران نیز گفت : اساسنامه و قانون ، وظایف هر مسئولی را در برگزاری انتخابات هیات ها مشخص کرده است لذا از آنجائی که در تاریخ ۱۹ شهریور ، ۴ سال فعالیت رئیس سابق هیات به پایان رسیده است ، اداره کل ورزش و جوانان فرد دیگری را برای سرپرستی به فدراسیون معرفی کرده است .

وی با تاکید بر اینکه روسای هیات های ورزشی باید برنامه محور باشند ، اظهار داشت : فدراسیون ورزش روستائی در شهریور ماه ، زمانی را برای برگزاری مجمع انتخاب کرده بود که به دلیل حضور وزیر ورزش جهت کلنگ زنی سالن ۵ هزار نفره جویبار برگزاری مجمع امکان پذیر نبود لذا بعد از آن نیز رئیس فدراسیون به سفر رفته و ما نیز طبق قانون و با توجه به اتمام مسئولیت رئیس سابق ، شخصی را به عنوان سرپرست هیات ورزش روستائی استان معرفی کردیم.

عالیشان با گلایه از رئیس فدراسیون ورزش روستائی که در جهت پیشبرد کارهای هیات ورزش روستائی مازندران همکاری های لازم را انجام نمی دهد ، تصریح کرد : مقدمات لازم جهت برگزاری انتخابات رئیس هیات ورزش روستائی مازندران در حال انجام شدن است و بعد از اعلام تائید صلاحیت های کاندیداها از سوی مراجع ذیصلاح ، این انتخابات برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر اینکه عده ای سعی دارند موفقیت های این دستگاه را کمرنگ جلوه دهند تا به خواسته های خود برسند ، تصریح کرد : در صورتیکه این عده دست از اقدامات تخریبی خود علیه ورزش مازندران برندارند ، بعد از ماه محرم چهره واقعی آنها را برای مردم و ورزش دوستان نمایان خواهیم کرد.