دکتر آرام شور آورى کرد/والیبال نشسته مازندران لیگ برترى شد

برای مازنی ها چه شوق انگیز تر از این که ستاره های والیبال نشسته خودشان را از نزدیک دیده و نظاره گر بازی هایشان باشند و برای چهره های شناخته شده مازنی هم چه خوشحال کننده خواهد بود که برای استان خود به میدان بروند. به گزارش مازند اسپرت؛خبر از این شعف آورتر نمی شود […]

image 180برای مازنی ها چه شوق انگیز تر از این که ستاره های والیبال نشسته خودشان را از نزدیک دیده و نظاره گر بازی هایشان باشند و برای چهره های شناخته شده مازنی هم چه خوشحال کننده خواهد بود که برای استان خود به میدان بروند.

به گزارش مازند اسپرت؛خبر از این شعف آورتر نمی شود که دکتر سعید آرام مدیر کل دوست داشتنی بهزیستی مازندران و رئیس هیات ناشنوایان استان اعلام آمادگی کرده که تیمی تحت پوشش این نهاد وارد صحنه رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته شود.

مازندران پس از چند سال غیبت دوباره آهنگ این مسابقات را کرده و با نیروهایی که مازنی هستند و چند بازیکن غیر بومی در قواره یکی از امیدهای مسلم قهرمانی وارد این نبردگاه مهم می شود.

دکتر آرام که اسمش مترادف است با ظاهر امید بخش و همیشه مبتسمش، هیاهویی را برپا کرده که مطمئن هستیم پاسخی عالی از سوی همراهان ورزش پیدا می کند و همگی برای تشویق تیم مازندران از حالا لحظه شماری می کنند.

این تیم با حضور سه بازیکن فیکس تیم ملی در پارالمپیک ریو شامل رمضان صالحی، مجید لشگری و مرتضی مهرزاد که قابلیت های منحصر بفردی در این رشته دارند و با حضور سعید ابراهیمی همیشه درخشان از حالا یکی از بخت های نخست قهرمانی است بخصوص آنکه خبر رسیده نقی مهدوی قائم مقام هیات جانبازان و معلولین مازندران مسئول تشکیل تیم شده و او آنقدر خبره و باتجربه ست که تیمی متناسب و در شان نام و آوازه والیبال نشسته مازندران را تدارک ببیند.

تازه ترین خبری که از تیم کماکان بدون نام ولی از حالا مجذوب کننده لیگ برتری مان شنیده ایم، عقد قرارداد با داود علیپوریان کاپیتان و پاسور تیم ملی است که باعث می شود تیم مازندران از همین حالا کابوس تمام تیم های شرکت کننده در لیگ برتر باشد.

با حضور این طلایی های پارالمپیک قبلی که هم تجربه اش را دارند و هم انگیزه اش، باید در انتظار روزهایی بود که شور و شوق مازنی ها و علاقه قشر معلول به والیبال نشسته به نصابی فراتصور برسد.

۲۵ مهر جلسه مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته برگزار می شود و خیلی زود هیجان دلچسب این بازی ها وارد فضای ورزش مازندران می گردد.

از دکتر آرام ممنونیم که در روزهای رویگردانی مایوس آور بخش مجاز دولتی به تیمداری در ورزش در بهترین زمان و حساسترین جای به کمک مازندران آمده و این وقتی ارزش و اعتباری صدچندان می یابد که بخش خصوصی بدقولی ها داشته و یا اصلا وارد محیط سرمایه گذاری ورزش نمی شود و یا اگر هم می شود، هزینه های کاذب و پوچ دارد.