شرح شرایط باشگاه نساجی از زبان مهدی ابراهیمی مدیرعامل باشگاه

مهدی ابراهیمی مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران شرایط کنونی باشگاه را تشریح کرد. به گزارش مازنداسپرت، “مهدی ابراهیمی” مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پس از دیدار برابر استقلال اهواز با هواداران نساجی به صحبت می پردازد. نگرانی های اخیر هواداران محترم باشگاه نساجی در خصوص آینده این تیم و برخی حواشی به وجود آمده در اطراف […]

03222مهدی ابراهیمی مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران شرایط کنونی باشگاه را تشریح کرد.

به گزارش مازنداسپرت، “مهدی ابراهیمی” مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پس از دیدار برابر استقلال اهواز با هواداران نساجی به صحبت می پردازد. نگرانی های اخیر هواداران محترم باشگاه نساجی در خصوص آینده این تیم و برخی حواشی به وجود آمده در اطراف این باشگاه ؛ مدیرعامل باشگاه نساجی را بر آن داشت تا به منظور حفظ آرامش و عدم آسیب به این باشگاه مردمی، به عشق این تیم و تماشاگران عاشق و خونگرم و بمنظور جلوگیری از هرگونه تنش که ممکن است در نتیجه گیری دیدار روز جمعه تاثیر داشته باشد، پس از دیدار مقابل استقلال اهواز، مسائل مختلف پیرامون باشگاه نساجی مازندران را برای هواداران نساجی بصورت کامل تشریح کند.

ابراهیمی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی بازیکنان عزیز باشگاه نساجی و سرمربی و اعضای کادرفنی که با وجود عدم دریافت هیچ مبلغی از بابت قرارداد با تمام وجود برای سربلندی باشگاه نساجی تلاش می کنند از زحمات خالصانه آنان برای موفقیت نساجی صمیمانه سپاسگزاری کرد و از تماشاگران عزیز که سرمایه بزرگی برای این باشگاه محسوب میشوند درخواست کرد که ان شاالله روز جمعه همه یکصدا تیم محبوب و مردمی نساجی را مورد تشویق قرار دهند تا بتوانیم ۳ امتیاز خانگی را بدست آوریم.