رئیس هیأت تکواندو مازندران خبر داد :حضور نماینده مازندران در لیگ برتر تکواندو

رئیس هیأت تکواندو مازندران از حضور نماینده مازندران در لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛فیض‌الله نفجم امروز در گفت‌وگویی با اشاره به رقابت هشت تیم در فصل جدید لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور، گفت: تیم هیأت تکواندو مازندران نیز در این پیکارها به روی شیاپ‌چانگ می‌رود. وی اظهار کرد: دیدار […]

3رئیس هیأت تکواندو مازندران از حضور نماینده مازندران در لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛فیض‌الله نفجم امروز در گفت‌وگویی با اشاره به رقابت هشت تیم در فصل جدید لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور، گفت: تیم هیأت تکواندو مازندران نیز در این پیکارها به روی شیاپ‌چانگ می‌رود.

وی اظهار کرد: دیدار هفته نخست لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان (جام خلیج فارس) یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم، از روز شنبه هفدهم مهر با حضور هشت تیم در خانه تکواندو تهران آغاز می‌شود.

رئیس هیأت تکواندو مازندران افزود: تیم‌های هیأت تکواندو مازندران، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، پاس قوامین، هیأت تکواندوی شمال شرق، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، یاسین پیشرو البرز و لوازم خانگی کن به عنوان هشت تیم در این مسابقات هستند.

نفجم در پایان از حضور بازیکنان جوان و با تجربه بومی در ترکیب تیم مازندران خبر داد و گفت: تیم هیأت تکواندوی مازندران در هفته نخست به مصاف تیم «لوازم خانگی کن» قرار می‌گیرد.