سرمربی شهروند ساری؛ نبود روانشناس به تیم ملی فوتسال ضربه زد

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری معتقد است نبود روانشناس به تیم ملی فوتسال در جام جهانی ضربه زد به گزارش مازنداسپرت ؛علیرضا رعدی که از ساعت ۱۱ صبح امروز (دوشنبه) مهمان بخش ۳۰ دقیقه استودیو شبکه ورزش بود، گفت: مسیر تیم کشورمان تا رسیدن به دیدار فینال مسیر درست و سنجیده ای بود ولی کاش […]

رعدی 415x260سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری معتقد است نبود روانشناس به تیم ملی فوتسال در جام جهانی ضربه زد

به گزارش مازنداسپرت ؛علیرضا رعدی که از ساعت ۱۱ صبح امروز (دوشنبه) مهمان بخش ۳۰ دقیقه استودیو شبکه ورزش بود، گفت: مسیر تیم کشورمان تا رسیدن به دیدار فینال مسیر درست و سنجیده ای بود ولی کاش یک روانشناس در تیم داشتیم تا از لحاظ روحی می توانست بازیکنان را کمک کند که اگر این مورد وجود داشت قطعاً تیم مان در فینال مسابقات حضور پیدا می کرد.

وی افزود: تیم ما در بحث تاکتیک پذیری در بخش حمله بسیار خوب بود ولی در بخش دفاعی تاکتیکی مناسبی نداشتیم. به طور مثال در طول این مسابقات ۷ گل از نقطه کرنر به یک شکل دریافت کردیم.

رعدی با بیان اینکه در فوتسال، تمرکز حرف اول و آخر را می زند و هر تیمی که با تمرکز بالاتر بازی کند به نتیجه خواهد رسید، اذعان داشت: تیم کشورمان با هدف گذاری درست، توانست به مرور زمان موفق ظاهر شده و در مسابقات نتایج قابل قبولی را کسب کند.

سرمربی شهروند ساری در پایان در خصوص خداحافظی محمد کشاورز از بازیهای ملی نیز گفت: محمد کشاورز از اعجوبه های فوتسال کشورمان است که خود را برای تیم خرج نموده و درد خود را پنهان می کند تا تیم متوجه نشود. برای این بازیکن با اخلاق آرزوی موفقیت دارم.