در مسابقات ساحلی آسیا رقم خورد؛ کاری کارستان از شیربچه های رزمی مازندران

همانطور که انتظار می رفت ورزش های رزمی کشور در مسابقات ساحلی آسیا خوش درخشید اما قسمت عمده این درخشش مربوط به تیم وگوتورین بود.در این افتخار آفرینی رزمی کاران کشورمان نقش موثر و قابل ستایش از آن بروبچه های رزمی مازندران بود. به گزارش مازند اسپرت؛تیم وگوتورین ایران برای اولین بار به این رقابت […]

000همانطور که انتظار می رفت ورزش های رزمی کشور در مسابقات ساحلی آسیا خوش درخشید اما قسمت عمده این درخشش مربوط به تیم وگوتورین بود.در این افتخار آفرینی رزمی کاران کشورمان نقش موثر و قابل ستایش از آن بروبچه های رزمی مازندران بود.

به گزارش مازند اسپرت؛تیم وگوتورین ایران برای اولین بار به این رقابت ها اعزام شده بود و نکته جالب این بود هر دو مربی تیم جمهوری اسلامی ایران مازندرانی بودند.

تیم وگوتورین ایران برای اولین بار به این رقابت ها اعزام شده بود و نکته جالب این بود هر دو مربی تیم جمهوری اسلامی ایران مازندرانی بودند. استاد صابر اکبرزاده سرپرست فعلی هیات ورزش های رزمی استان مازندران و جوان تحصیلکرده و آینده دار آنقدر خوب توانست توانمندی خود را به جامعه رزمی کشور دیکته نماید که دو اعزام پشت سر هم از سوی فدراسیون به خارج از کشور داشت. همچنین استاد مهرداد رجبی دیگر مربی سازنده مازندرانی که شاگردان زیادی را به تیم های مختلف ملی معرفی کرده در طول مدت حضور خود در کسوت مربیگری تیم وگوتورین بسیار خوب عمل نمود تا آنجا که تیم شش نفره وگوتورین ایران  توانست ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز کسب کرده و مقام دوم تیمی را از آن خود نماید.

نکته جالب این قضیه کسب دو مدال توسط دو ورزشکار عضو این تیم بود. یک طلا توسط محسن غلامی و یک نقره توسط حسین یزدانی این موفقیت را به فال نیک گرفته و یقین دارم در آینده نزدیک خبرهای  خوش دیگری از جامعه رزمی مازندران خواهید شنید.