حمایت استاندار مازندران ، قهرمانان جهان،المپیک و پارالمپیک از مدیرکل ورزش و جوانان

دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، قهرمانان جهان، المپیک و پارالمپیک از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان ابراز رضایت و حمایت نمودند. به گزارش مازند اسپرت؛ مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی المپیک و پارالمپیک در استانداری مازندران با حضور ربیع فلاح استاندار، حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و تنی چند از مسئولین […]

PhysicalImage.aspxدکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، قهرمانان جهان، المپیک و پارالمپیک از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان ابراز رضایت و حمایت نمودند.

به گزارش مازند اسپرت؛ مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی المپیک و پارالمپیک در استانداری مازندران با حضور ربیع فلاح استاندار، حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی و قهرمانان این دیار برگزار شد.

در مراسم تجلیل از قهرمانان مازندرانی در المپیک ریو که در تالار اجتماعات استانداری مازندران برگزار شد ، دکتر فلاح استاندار مازندران حمایت مطلق خود را از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام داشت و گفت: عملکرد مطلوب قهرمانان مازندرانی موجب خرسندی مقام معظم رهبری و سرافرازی دولت تدبیر و امید و ایجاد نشاط در بین ملت بزرگ ایران شده است.

وی از ایجاد فضای کنونی وحدت در ورزش مازندران قدردانی و این روند را بر استمرار موفقیت های دلاوران مازندران موثر خواند.