مدیرکل ورزش و جوانان خبر داد : سرانه ورزش مازندران به ½ سانتیمترمربع رسید

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در جلسه بررسی وضعیت ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه گفت : سرانه ورزش مازندران به ازای هر نفر ½ ساتیمتر مربع رسیده است .   به گزارش مازند اسپرت؛ حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در جلسه بررسی وضعیت و پیگیری پروژه های ورزشی شهرستان […]

habiiiiibbمدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در جلسه بررسی وضعیت ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه گفت : سرانه ورزش مازندران به ازای هر نفر ½ ساتیمتر مربع رسیده است .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در جلسه بررسی وضعیت و پیگیری پروژه های ورزشی شهرستان گلوگاه بیان داشت : ورزش و جوانان گلوگاه در این چند سال اخیر رشد و جهش خوبی داشته است .

وی با بیان اینکه سرانه ورزش استان در حال حاضر به ازای هر نفر۱/۲ سانتیمتر مربع رسید ، افزود : این افتخار در حالی نصیب ورزش مازندران شد که بر اساس برنامه توسعه پنجم سرانه ورزش استان بالاتر از تهران قرار گرفت .

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران سرانه ورزش گلوگاه را با توجه  به جمعیت شهرستان شهرستان عنوان کرد و اذعان داشت : پتانسیل ورزش خوب بوده و با همت مسئولین استانی و شهرستانی جهت توسعه زیر ساخت ورزش گلوگاه از نظر اعتبارات ملی و استانی توجه ویژه شود.

حسین زادگان با بیان اینکه تهسیلات خوبی درسال جاری برای توسعه ورزش استان صورت خواهد گرفت ؛جلسات خوبی با مدیران بانکی در اختصاص تسهیلات بانکی برگزار شد که در صورت همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی اختصاص یابد وی افزود مسئولان شهرستان همت خوبی در توسعه و شکوفایی ورزش شهرستان دارند تا مشکلات حوزه فرهنگی و تربیتی و ورزشی کاسته شود.

در ادامه محمد رضا تباکی فرماندار شهرستان گلوگاه ضمن خیر مقدم به مدیر کل ورزش و جوانان  و همراهان تصریح کرد : در بازیهای المپیک و پارا المپیک ریو ۲۰۱۶ ورزشکاران مازندرانی نقش موثری در افتخار افرینی ورزش کشور در این اوردگاه داشتند وی درباره مشکلات مالی و زیر ساختهای ورزش شهرستان افزود : زیر ساخت ورزش شهرستان نسبت به جمعیت خوب بوده ولی از مسئولین میخواهیم از نظر امکانات توجه بیشتری به ورزش گلوگاه داشته باشند.

 همچنین محمد رضا دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه عملکرد ، و فعالیت انجام شده ، افتخارات و درخشش ورزشکاران و مشکلات هیاتهای ورزشی شهرستان ارائه دادند.