وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور/استارت معرکه مازندران در مهلکه ارومیه

دیگر برای وزنه برداری مازندران مدال گرفتن در سبک وزن محال نیست و حتی زودتر از هر استان دیگری به طلا می رسد، آنچه چند دهه صرفا در تملک استان های خاص بود اما مازندران برای چنگ آوری همه مدال ها در یکایک اوزان و ابطال فرضیه توانایی تنها در سنگین وزن قد علم کرده […]

image 259

دیگر برای وزنه برداری مازندران مدال گرفتن در سبک وزن محال نیست و حتی زودتر از هر استان دیگری به طلا می رسد، آنچه چند دهه صرفا در تملک استان های خاص بود اما مازندران برای چنگ آوری همه مدال ها در یکایک اوزان و ابطال فرضیه توانایی تنها در سنگین وزن قد علم کرده است.

به گزارش مازند اسپرت؛در آغاز رقابت های قهرمانی کشور در ارومیه تیم مازندران استارتی طوفانی داشت و برخلاف همیشه که باید برای کسب مدال تا روزهای پایانی صبر می کردیم، از همان روز نخست درخشیدن شروع شده است.

در گروه سنی که ایستادن روی سکوهایش به معنای خوش آتیه گی ست مازندران در ارومیه ثابت خواهد کرد همچنان محور رشته محبوب ایرانیان است و از قدرت نمایی دست نمی کشد حتی اگر نخواهند و جلویش را سد کنند.

با اینکه وزنه برداری مازندران هم مثل دیگر رشته های ورزشی به شدت در مضیقه مالی است و حمایت های دولتی و خصوصی به چشم نمی خورد عباس رحیمی هر طور که بود تیم نوجوانان را با پرواز روانه ارومیه کرد تا هیچ بهانه ای برای قرار گرفتن میان مدعیان قهرمانی نباشد.

رئیس هیات وزنه برداری استان که خود بیشترین سهم و نقش را در برجستگی مازندران داشت و این رشته را دگرگون ساخت، از تیم نوجوانان کنونی اش هم مدال می خواهد، هم قهرمانی و هم نوید دادن به مازندران و مازنی که همچنان وزنه های بزرگ در میادین قاره ای و جهانی و المپیک های بعدی روی سر مان مهار خواهد شد.

حال که کابوس همیشگی تماشای مدال آوری بقیه رقبا در وزن اول از بین رفته و خودمان در صدر هستیم، ترکیب یکدست چیده شده و فراهم آمده تا استعدادهای خیره کننده جدید مازنی را رو کنیم.

نتایج نهایی دسته ۵۰ کیلوگرم:

۱٫صایب بدیعی مازندران بامجموع رکورد ۱۴۴
۲٫نیما امین پور هرمزگان با مجموع رکورد ۱۴۴
۳٫علی علیپور آذربایجان غربی با مجموع رکورد ۱۴۰