برای اولین بار در طول تاریخ کشتی ایران: یک مازندرانی مدیر تیم ملی کشتی کشورمان شد

دکتر مجید ترکان دارنده مدال های طلا / نقره و برنز کشتی بزرگسالان جهان / قهرمان بازی های آسیایی / مدرس فدراسیون جهانی کشتی / سرمربی اسبق تیم ملی بزرگسالان / سرمربی حال حاضر تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشورمان به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان منصوب شد . به گزارش مازند […]

033333دکتر مجید ترکان دارنده مدال های طلا / نقره و برنز کشتی بزرگسالان جهان / قهرمان بازی های آسیایی / مدرس فدراسیون جهانی کشتی / سرمربی اسبق تیم ملی بزرگسالان / سرمربی حال حاضر تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشورمان به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان منصوب شد .

به گزارش مازند اسپرت؛دکتر ترکان همزمان عضو کمیته فنی تیم ملی و عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان نیز منصوب شد . خبرهای دیگر حاکی از آن است که از ترکان درخواست شده که مسئولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی کشورمان را قبول کنند که وی حاضر به پذیرش این مسئولیت نشد .

مجید ترکان دارنده کمربند طلایی قهرمانی کشتی آزاد جهان لقب جنگجوترین کشتی گیر دنیا را نیز به خود اختصاص داده و دارنده مدال طلای کشتی نوجوانان جهان / مرد اول پیکارهای ستارگان کشتی دنیا و صاحب نشان طلا قهرمانی بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا و صیاد طلایی کشتی کشورمان در جام های معتبری همچون دان کلف بلغارستان و پیکارهای بین المللی روسیه است .

قابل توجه است وی چند سالی سرمربی تیم ملی چین تایپه نیز بوده و از فنی ترین کشتی گیران دنیا در زمان قهرمانی محسوب می شد که با پیروزی بر یوردانف بلغاری پرونده سلطه بلغارها را در وزن ۵۲ کیلوگرم جهان برای همیشه به بایگانی سپرد .

دکتر ترکان از نظر فنی و خوشفکری همواره از برترین کشتی گیران جهان بود در مسابقات جهانی گراسنیاسک روسیه نیز سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بوده است ؛ بهر حال برای دکتر ترکان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داریم و انشالله این مسئولیت که برای اولین بار به یک مازندرانی سپرده شده ، با موفقیت های متعدد کشتی گیران در رویدادهای مختلف جهانی همراه باشد .

شایان ذکر است سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هم به محمد طلایی قهرمان اسبق جهان سپرده شد که طلایی نیز قهرمان اصیل مازندرانی است که در اصفهان زندگی کرده و همواره برای کشتی این استان به روی تشک رفته است.