قاسم حسن زاده امیری : برد مقابل راه آهن را فراموش كرديم و به ايران جوان فكر می كنيم/ داوري همچنان بر عليه خونه به خونه است

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: در بازي با راه آهن نيز از ناحيه داوري ضربه ديديم و حميد كاظمي بي جهت اخراج شد به گزارش مازنداسپرت ؛  قاسم حسن زاده امیری در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چيز بايد از عوامل برگزاري اين ديدار و ماموران نيروي انتظامي و هواداران تيم كه […]

82242221 71041252مالک باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: در بازي با راه آهن نيز از ناحيه داوري ضربه ديديم و حميد كاظمي بي جهت اخراج شد

به گزارش مازنداسپرت ؛  قاسم حسن زاده امیری در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چيز بايد از عوامل برگزاري اين ديدار و ماموران نيروي انتظامي و هواداران تيم كه حقارت ورزشگاه هفت تير را به رخ كشيدند تشكر كنم و برد مقابل راه آهن را تبريك عرض مي كنم.

حسن زاده امیری در ادامه افزود: در اين ديدار سوت داور يكسره به نفع تيم حريف بود و انتظار داریم فدراسیون یک بار برای همیشه به وضعیت ضعیف داوری های لیگ یک فوتبال باشگاههای کشور خاتمه دهد تا حق تیم هایی که با سرمایه گذاری های خصوصی به فوتبال استان ها خدمت می کنند، پایمال نشود.

وي خاطرنشان كرد:  داور مسابقه در دقایق آخر مسابقه بی جهت به حمید کاظمی کارت قرمز نشان داد در صورتي كه كوچكترين اتفاقي رخ نداد.

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران با بیان اینکه امیدواریم وضعیت داوری ها بهتر شود، گفت: انتظار نداريم به نفع ما سوت بزنند و به دنبال سهم خواهی از داوران نیستم، اما انتظار این است که حق کشی هم علیه تیم ها نشود.

قاسم حسن زاده امیری در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان تیم خونه به خونه نيز گفت: به تعهداتي كه تا اينجاي فصل داشتيم عمل كرديم و خدا را شكر مشكلي بابت پرداخت طلب بازيكنان مان نداريم.

حسن زاده امیری ضمن ابراز خوشحالي بابت پیروزی ۶ بر صفر خونه به خونه برابر راه آهن تهران، گفت: خاطرات خوش ۶ براي ما زنده شد، هرچند ۸ گل را به نام مبارک امام رضا و ۷ را به خاطر امام موسی کاظم (ع) نيز دوست دارم. به هر حال از بازیکنان تیم خونه به خونه و کادر فنی بابت این پیروزی پرگل و بازی تماشاگر پسند برابر راه آهن تشکر می کنم.

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران در پايان گفت: برد مقابل راه آهن را از هم اكنون فراموش كرديم و به بازي مقابل ايرانجوان بوشهر فكر مي كنيم.