اختصاصی مازنداسپرت/ گفتگو با محمد طاهری در خصوص آخرین وضعیت خودش و تیم ملی در جام جهانی فوتسال

اختصاصی مازنداسپرت : محمد طاهری فوتسالیست ملی پوش تیم فوتسال شهروند ساری که به همراه تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی در کلمبیا حضور دارد با مصدومیت روبرو شده است از همین رو با ایشان به صورت اختصاصی گفتگویی انجام دادیم که شما را به خواندن این مصاحبه دعوت میکنیم. محمد طاهری در گفتگوی […]

اختصاصی مازنداسپرت : محمد طاهری فوتسالیست ملی پوش تیم فوتسال شهروند ساری که به همراه تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی در کلمبیا حضور دارد با مصدومیت روبرو شده است از همین رو با ایشان به صورت اختصاصی گفتگویی انجام دادیم که شما را به خواندن این مصاحبه دعوت میکنیم.

kkjh

محمد طاهری در گفتگوی اینترنتی با خبرنگارما در رابطه با آخرین وضعیت تیم ملی گفت : خدارو شکر میکنیم که تونستیم دل مردم عزیزمون رو شاد کنیم و با شکست برزیل و پاراگوئه به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم .وضعیت روحیه بچه های تیم واقعا خوبه و همه با روحیه ای بالا منتظر دیدار برابر روسیه هستیم که ایشالله میریم واسه بردن. از شما هم میخوایم که دعامون کنید.

طاهری در خصوص مصدومیتش گفت : خداروشکر بهترم ولی هنوز کمی پام اذیتم میکنه و هنوز کامل مصدومیتم رفع نشده

بازیکن ارزشمند شهروند ساری در خصوص نگرانی هواداران این تیم در خصوص مصدومیتش گفت : در بازگشت حتما ابتدا به پزشک مراجعه میکنم و کار مداوا و فیزیوتراپی انجام خواهم داد و مشکل من کشیدگی خفیف مینیسک هست و چیز حاد و نگران کننده ای نیست . هوادارای عزیزمون نگران نباشن چیز خاصی نیست.

طاهری در خصوص دیدار روز گذشته برابر پاراگوئه و همچنین بازی آینده تیم ملی برابر روسیه درپایان گفت : تیم پاراگوئه تیم سخت کوشی بود و با اینکه مالکیت توپ را کمتر در اختیار داشت روی ضدحمله ها خطرناک ظاهر میشد . تیم روسیه هم قبلا بازی های تدارکاتی مقابلش انجام داده ایم و تقریبا شناخت کافی داریم تیم خیلی خوبی هستند ولی ما برای بردن به زمین خواهیم رفت.