پایان مسابقات کشتی گیله مردی در غرب مازندران/مهدی پورقهرمان مسابقات شهرکلارآباد + عکس

مسابقات گیله مردی غرب مازندران با قهرمانی محمد علی مهدی پور در شهرکلارآباد پایان یافت. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان؛این مسابقات باحضور تعدادحدود ۶۰ ورزشکار در۲رده سنی برگزار شد .درپایان این مسابقات دررده سنی بزرگسالان بهمن نوری با غلبه بر سامان بانج فروزش  و در رده سنی جوانان محمد علی مهدی پور […]

0233مسابقات گیله مردی غرب مازندران با قهرمانی محمد علی مهدی پور در شهرکلارآباد پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان؛این مسابقات باحضور تعدادحدود ۶۰ ورزشکار در۲رده سنی برگزار شد .
درپایان این مسابقات دررده سنی بزرگسالان بهمن نوری با غلبه بر سامان بانج فروزش  و در رده سنی جوانان محمد علی مهدی پور به عنوان سرپهلوانی این دوره از مسابقات دست یافتند .
از نکات جالب توجه این مسابقات قهرمانی محمد علی مهدی پور جوان باغیرت گیلانی دراین مسابقات بود . این ورزشکار جوان با تنها ۶۵ کیلوگرم وزن موفق شدعلیرضا شعبانی  حریف ۱۱۷ کیلوگرمی خود را باقدرت شکست دهد و به فینال برسد . درفینال این مسابقات این ورزشکار جوان موفق شد حریف قدرتمند خود حسن شعبانی را که ۲۵ کیلو از خودش سنگین تر بود را شکست دهد و قهرمان این مسابقات شود .
محمد علی مهدی پور متولد ۱۳۷۶ که ۴دوره قهرمان نوجوانان استان گیلان شده و قهرمانی مسابقات کشتی غرب مازندران رادر کارنامه دارد سابقه کسب مقام سوم مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان را در کارنامه دارد .
درخشش این ورزشکار جوان امیدها  را برای ظهور  یک پدیده جوان برای حضور در تیمهای ملی افزایش داد .
سرپهلوان جوان غرب استان مازندران درگفت وگو با خبرنگار مازند اسپرت گفت : در حال حاضر زیر نظر علیرضا عاشوری مربی موفق و سازنده کشتی شهرستان عباس آباد به تمرین میپردازم و امیدوارم هرچه سریعتر بتوانم به تیم ملی برسم .
این ورزشکار جوان که متولد روستای لامشکن اشکورات استان گیلان میباشد در پایان افزود جا دارد از علیرضا عاشوری مربی زحمتکش خودم واقای مصطفی پور ابراهیم مسئول ورزش و جوانان بخش کلار و عباس علیزاده (قهرمان مبارزات آزاد و سامبو آسیا وجهان)که همیشه پشتیبان من بوده اندتشکر کنم .

 

020200