لیگ برتر فوتسال بانوان/تساوی نوشهری ها و شکست وحشتناک ساروی ها در هفته دوم

مازنداسپرت : لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز با برگزاری دیدارهایی به کار خود ادامه داد که سهم نماینده های استان مازندران یک تساوی و یک شکست سنگین در هفته دوم این رقابت ها بود. به گزارش مازنداسپرت ، تیم فوتسال بانوان نوشهر در خانه با نتیجه مساوی ۴ بر ۴ متوقف شد و دومین […]

مازنداسپرت : لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز با برگزاری دیدارهایی به کار خود ادامه داد که سهم نماینده های استان مازندران یک تساوی و یک شکست سنگین در هفته دوم این رقابت ها بود.

m copy 636096902626481277

به گزارش مازنداسپرت ، تیم فوتسال بانوان نوشهر در خانه با نتیجه مساوی ۴ بر ۴ متوقف شد و دومین نماینده استان مازندران که با خرید سهمیه تیم فوتسال بانوان ابرسنگ بابل و انتقال آن به مرکز استان تحت نام استقلال ساری به کار خود ادامه میدهد متاسفانه در دیداری یک طرفه با ۱۹ گل برابر میهمان خود دانشگاه آزاد تن به شکست داد تا در اولین گام خود همگان را ناامید سازد . همچنین یکی از سایت های تخصصی فوتسال کشور تیم استقلال ساری را به کیسه ی گل تشبیه کرد که برای استانی که همیشه در ورزش حرفی برای گفتن داشته تحمل این موضوع کمی دشوار است . امیدواریم مدیریت این تیم و کادر فنی اش به فکر راهکاری برای این وضعیت باشند.

نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان :

استقلال ساری ۰ – ۱۹ دانشگاه آزاد

شهرداری نوشهر ۴ – ۴ سایپا

آبادان ۱۵ – ۰ اصفهان

ملی حفاری ۶ – ۱ کرمان

شهرداری رشت ۹ – ۱ زنجان

شهرداری تبریز ۴ – ۱ هیات فوتبال تبریز

 

**گفتنی است در هفته اول این رقابت ها هم این نتایج بدست آمده بود :

دانشگاه آزاد تهران ۱۱ – ۱ سایپا تهران
کارا شیراز ۱ – ۲ بازرگانی البرز نوشهر
سپاهان اصفهان ۱ – ۴ هیئت فوتبال رشت
ملی حفاری ایران ۵ – ۱ پالایش نفت و آبادان
هیئت فوتبال تبریز ۰ – ۹ دختران کویر کرمان