سی امین دوره مسابقات بدمینتون نونهالان پسر کشور/ ظهور پدیده های جدید در بدمینتون کشور

سرپرست فنی سی امین دوره مسابقات بدمینتون نونهالان پسر کشور گفت که با ظهور چند پدیده در این مسابقات، پشتوانه سازی برای آینده تیم های ملی در رده های سنی و آینده تیم ملی بدمینتون کشور امیدوارکننده است. به گزارش مازند اسپرت؛علی اصغر یوسفی یگانه روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسر […]

سرپرست فنی سی امین دوره مسابقات بدمینتون نونهالان پسر کشور گفت که با ظهور چند پدیده در این مسابقات، پشتوانه سازی برای آینده تیم های ملی در رده های سنی و آینده تیم ملی بدمینتون کشور امیدوارکننده است.

به گزارش مازند اسپرت؛علی اصغر یوسفی یگانه روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسر کشور در ساری در گفت و گویی افزود : از حدود ۶ سال پیش ، توجه فدراسیون بدمینتون به پشتوانه سازی و استعدادیابی در رده های پایه باعث شده تا چهره های جدیدی در این رشته ورزشی در کشور شناسایی شوند.
وی با بیان اینکه سطح کمی و کیفی سی امین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور خوب و رضایتبخش است، ادامه داد: سطح بالای این رقابت ها نشان دهنده این مهم است که مربیان در همه استان ها زحمت های زیادی کشیدند و بدمینتون باز نونهال الفبای بدمینتون را یادگرفتند.
سرپرست فنی این مسابقات گفت : به طور حتم در مسابقات ساری چندین پدیده خواهیم داشت و بروز و ظهور این چهره ها ، آینده تیم ملی در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در آینده تضمین خواهد کرد.
**نبود سالن اختصاصی و کمبود منابع مالی پاشنه آشیل استان ها
یوسفی یگانه به مشکلات پیش روی هیات های بدمینتون استان ها اشاره کرد و گفت : نداشتن سالن های اختصاصی و تامین نشدن منابع مالی از مشکلات و دغدغه های جدی بیشتر هیات هاست.
وی افزود : تنها چیزی که الان آزار دهنده است ، این است که برخی هیات های مراکز استان ها حتی سالن اختصاصی ندارند و اجاره ای بودن سالن ها در برخی استان ها ، نگران کننده است.
** وضعیت مازندران در رشته بدمینتون
سرپرست فنی مسابقات گفت : مازندران در دهه های گذشته جزء چهار استان برتر کشوری بوده اما از آن سال های طلایی و اوج خود فاصله گرفته است.
یوسفی یگانه افزود: از سال گذشته و به دنبال جا به جایی در مدیریت ، هیات استان روند رو به رشد بدمینتون در حال شکل گیری است.
به گزارش ایرنا، سی امین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان پسرکشور روز پنجشنبه با رقابت ۱۵۰ بدمینتون باز از ۲۶ استان کشور به میزبانی هیات بدمینتون مازندران در آکادمی بدمینتون استان در سالن ورزشی حجاب ساری آغاز شد.
این رقابتها عصر امروز جمعه با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.