مدیر تیم فوتبال شهدای ساری از حضور سرمربی جدید برای هدایت این تیم در لیگ دسته سوم خبر داد

مدیر تیم فوتبال شهدای ساری سرمربی جدید این تیم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور را معرفی کرد .   به گزارش مازند اسپرت ؛در حالی که در آستانه آغاز رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور هستیم ، اکثر تیم ها در حال یارگیری و بستن تیم های خود هستند تا با حضوری قدرتمند […]

indexمدیر تیم فوتبال شهدای ساری سرمربی جدید این تیم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور را معرفی کرد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛در حالی که در آستانه آغاز رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور هستیم ، اکثر تیم ها در حال یارگیری و بستن تیم های خود هستند تا با حضوری قدرتمند راهی رقابت های لیگ دسته دوم شوند.

تیم جوان شهدای ساری که هر ساله بازیکنان خوبی را به فوتبال کشور معرفی میکند یکی از نمایندگان خوب استان مازندران و شهر ساری است که سال های گذشته با هدایت و مدیریت سید ذوالفقار شریفی در این رقابت ها عملکردی مثب داشت ، این فصل تغییراتی را در کادر فنی خواهد داشت .

سید ذوالفقار شریفی مدیر تیم فوتبال شهدای در گفتگویی با مازند اسپرت از حضور رضا تقوی مربی نام آشنای مازندرانی بر روی نیمکت این تیم خبر داد .

شریفی در این خصوص گفت : رضا تقوی مربی با تجربه فوتبال استان است که این فصل هدایت شهدای ساری را بر عهده خواهد داشت .

وی ادامه داد : تیم ما به مانند سال های گذشته با تلفیقی از ترکیب جوانان و بازیکنان باتجربه راهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور خواهد شد که سعی خواهیم کرد عملکردی بهتر نسبت به فصول گذشته داشته باشیم .

گفتنیست ؛ قرعه کشی مسابقات فوتبال مرحله اول لیگ دسته سوم باشگاه های کشور سه شنبه بیست و سوم شهریور از ساعت ۱۴:۳۰ با حضور نمایندگان و سرپرستان تیم های حاضر در این رقابت ها در سالن آمفی تاتر هتل آکادکی فوتبال برگزار شد که این رقابتها با حضور ۶۰ تیم در ۵ گروه ۱۳ تیمی از یازدهم مهرماه آغاز خواهد شد و اوایل دی ماه پایان می یابد. مرحله دوم لیگ دسته سوم :دهه سوم دی ماه خواهد بود و سوم اردیبهشت ماه نیز این رقابتها پایان می یابد.