ادای احترام آسمان‌خراش والیبال پارالمپیک ریو به مقام شامخ شهیدان

مرتضی مهرزاد آسمان‌خراش والیبال پارالمپیک ریو پس از حضور در چالوس به مقام شامخ شهدای این شهرستان در گلزار شهدا ادای احترام کرد. به گزارش مازنداسپرت، ظهر امروز مراسم استقبال از مرتضی مهرزاد بلندقامت‌ترین ورزشکار مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو با حضور مدیر کل بهزیستی استان مازندران و مسؤولان دستگاه‌های اداری و اجرایی، ورزش دوستان و […]

13950627001101 PhotoAمرتضی مهرزاد آسمان‌خراش والیبال پارالمپیک ریو پس از حضور در چالوس به مقام شامخ شهدای این شهرستان در گلزار شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش مازنداسپرت، ظهر امروز مراسم استقبال از مرتضی مهرزاد بلندقامت‌ترین ورزشکار مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو با حضور مدیر کل بهزیستی استان مازندران و مسؤولان دستگاه‌های اداری و اجرایی، ورزش دوستان و شهروندان چالوسی از محل عوارضی آزادراه تهران شمال برگزار شد.

مرتضی مهرزاد متولد ۱۳۶۶ بوده که با دو متر و ۴۴ سانتیمتر قد لقب آسمان‌خراش مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک ریو را به خود اختصاص داده است.

پس از ورود این قهرمان به شهرستان چالوس مرتضی مهرزاد شب قبل میهمان شهرداری مرزن آباد بوده و امروز پس از استقبال در محل عوارضی به مزار شهدای یوسف رضایی چالوس رفته و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا به شهر هچیرود رفته و از آنجا به مسجد روستای اجاکله محل سکونت ایشان رهسپار شدند.