بهشهر قهرمان کشتی آلیش بانوان مازندران گرامیداشت هفته دفاع مقدس شد + گزارش تصویری

بهشهر قهرمان کشتی آلیش بانوان مازندران گرامیداشت هفته دفاع مقدس شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بهشهر، مسابقات آلیش قهرمانی بانوان مازندران امروز پنج شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن خانه کشتی شهرستان بهشهر برگزار شد. مولود کفشی در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفت وگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار […]

8 7

بهشهر قهرمان کشتی آلیش بانوان مازندران گرامیداشت هفته دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بهشهر، مسابقات آلیش قهرمانی بانوان مازندران امروز پنج شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن خانه کشتی شهرستان بهشهر برگزار شد.

مولود کفشی در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفت وگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار کرد: مسابقات کشتی آلیش قهرمانی استان مازندران با حضور حدود ۱۰۰ نفر در وزن های مختلف از ۵ شهر مازندران اعم از بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار و آمل حضور داشتند و این دوره از مسابقات به میزبانی بهشهر در سالن تختی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: شهرستان بهشهر با حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

کفشی در پایان نتایج مسابقات کشتی آلیش قهرمانی استان مازندران را به شرح ذیل اعلام کرد: بهشهر مقام قهرمانی، قائمشهر مقام دوم و ساری مقام سوم را در این دوره از مسابقات کسب کردند که به ترتیب مدال طلا، برنز و نقره را از آن خود کردند.

 

8 1

8 2

8 3

8 4

8 5

8 7

8 9

8 10

8 11

8 12

8 13