برای حضور در مسابقات کاراته وانهروی و پورشیب راهی آلمان شدند

  سرمربی تیم ملی کاراته به همراه ذبیح‌الله پورشیب بامداد امشب برای حضور در رقابت‌های کاراته وان راهی آلمان شدند.   به گزارش مازند اسپرت؛ مسابقات کاراته وان آلمان در حالی از فردا جمعه تا روز یکشنبه به میزبانی این کشور برگزار خواهد شد که شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و ذبیح‌الله پورشیب عضو تیم ملی […]

 

خبرگزاری فارس: هروی و پورشیب راهی آلمان شدند

سرمربی تیم ملی کاراته به همراه ذبیح‌الله پورشیب بامداد امشب برای حضور در رقابت‌های کاراته وان راهی آلمان شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ مسابقات کاراته وان آلمان در حالی از فردا جمعه تا روز یکشنبه به میزبانی این کشور برگزار خواهد شد که شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و ذبیح‌الله پورشیب عضو تیم ملی بامداد امروز برای حضور در این رقابت‌ها راهی آلمان شدند.

تیم ملی کاراته ایران برای حضور در مسابقات جهانی اتریش در حالی این روزها در مجموعه ورزشی آزادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند که مسئولان فدراسیون کاراته در تلاش بودند تا تیم ملی کشورمان را برای حضور در این رقابت‌ها اعزام کنند، اما متأسفانه سفارت کشور آلمان همکاری‌های لازم را انجام نداد و به علت عدم صدور روادید تیم ملی از رفتن به این رقابت‌ها بازماند.

ذبیح‌الله پورشیب و شهرام هروی نیز به دلیل اینکه روادید یکساله این کشور را داشتند، بامداد امشب راهی محل برگزاری مسابقات شدند.

مسابقات جهانی کاراته در حالی اوایل آبان‌ماه به میزبانی شهر ولز اتریش برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون کاراته تصمیم داشتند پیش از آغاز این رقابت‌ها ملی‌پوشان را راهی مسابقات کاراته وان ژاپن نیز کنند، اما به دلیل نزدیک بودن مسابقات و پایین بودن کیفیت این رقابت‌ها اعزام تیم ملی به ژاپن نیز لغو شد./فارس