استقبال از قهرمان چالوسی و قائمشهری تیم ملی والیبال نشسته پارالمپیک

شماری از ورزشکاران ، مسئولان و مردم چالوس روز پنجشنبه از ‘ مرتضی مهرزاد’ بازیکن چالوسی عضو تیم ملی والیبال نشسته و قهرمان رقابت های پارالمپیک ریو در زادگاهش استقبال کردند. به گزارش مازند اسپرت؛مرتضی مهرزاد بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشور در رقابت های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب مدال طلا برای کشورمان درعرصه […]

02333333شماری از ورزشکاران ، مسئولان و مردم چالوس روز پنجشنبه از ‘ مرتضی مهرزاد’ بازیکن چالوسی عضو تیم ملی والیبال نشسته و قهرمان رقابت های پارالمپیک ریو در زادگاهش استقبال کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛مرتضی مهرزاد بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشور در رقابت های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب مدال طلا برای کشورمان درعرصه بین المللی افتخار آفرینی کرد .
مردم چالوس به همراه مسئولان این شهرستان امروز به پاس قدردانی از همت و تلاش این ورزشکار شهرشان در مراسم استقبال از وی شرکت کردند .
مهرزاد عضو تیم ملی والیبال نشسته نیز با قدردانی از حضور پرشور مردم و مسئولان چالوسی در این آئین گفت : آنچه که سبب افتخارآفرینی در این رقابت ها شد دعای خیرمردم و خانواده ها بوده و سعی می کنم برای کسب افتخار آفرینی ها درعرصه های جهانی و بین المللی بیشتر تلاش کنم.
وی ادامه داد : با این پشتیبانی و حمایت مردمی ، برای کسب عناوین بهتر به همراه دیگر بازیکنان تلاش خواهم کرد.
پانزدهمین مسابقات پارالمپیک از ۱۷ تا ۲۸ شهریور در ریودوژانیرو برگزار شد .
شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع است.

همچنین جمعی از مسئولان مازندران و مردم قائمشهر امروز چهارشنبه از مجید لشکری بازیکن قائمشهری عضو تیم ملی والیبال نشسته و قهرمان رقابت های پارالمپیک ریو در زادگاهش ، قائمشهر استقبال کردند .

مجید لشکری بازیکن تیم ملی والیبال نشسته در رقابت های پارا المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب مدال طلا برای کشورمان در عرصه بین المللی افتخار آفرینی کرد .
قائمشهری ها به همراه مسئولان این شهرستان امروز به پاس قدردانی از همت و تلاش این ورزشکار شهرشان در مراسم استقبال از وی شرکت کردند .
مجید لشکری عضو تیم ملی والیبال نشسته با قدردانی از حضور پرشور مردم و مسئولان قائمشهر در مراسم استقبال ، گفت : برای کسب افتخار آفرینی های بیشتر در عرصه های جهانی و بین المللی تلاش خواهم کرد .
وی ادامه داد : با این پشتیبانی و حمایت مردمی ، عزمم برای کسب عناوین بهتر در میادین ورزشی بیشتر می شود .
قائم مقام هیات ورزشی جانبازان و معلولان مازندران در این مراسم گفت : ورزشکاران استان با درخشش در مسابقات پارالمپیک ریو نشان دادند که معلولیت ، محدودیت نیست .
نقی مهدوی ادامه داد : ورزشکاران معلول بخاطر نقص جسمی و مشکلات ناشی از آن موانع را پشت سر می گذارند و بدین گونه در عرصه های بین المللی همچون مجید لشکری افتخار آفرینی می کنند .
وی افزود : ورزشکاران معلول برغم تمامی مشکلات همچنان در فعالیت های ورزشی گام های بلند بر می دارند و برای حمایت از آنان ، مسئولان نیز باید بیشتر حمایت بکنند .
پانزدهمین مسابقات پارا المپیک از ۱۷ تا ۲۸ شهریور در ریودوژانیرو برگزار شد .
مجید لشکری یکی از دو بازیکن مازندرانی عضو تیم ملی والیبال نشسته بود که در پارالمپیک امسال شرکت کرد .
پیشتر نیز لشکری به عنوان عضوتیم ملی والیبال نشسته در پاراالمپیک لندن شرکت کرد و به مدال نقره دست یافت .