به مناسبت هفته دفاع مقدس؛برگزاری مسابقات دارت کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مسابقات دارت کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بهشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقه دارت میان کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر در سالن ورزشی این بیمارستان باحضور ۴۰ نفر «آقا و خانم» در غالب ۱۵ گروه ۴ […]

023333به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مسابقات دارت کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بهشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقه دارت میان کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر در سالن ورزشی این بیمارستان باحضور ۴۰ نفر «آقا و خانم» در غالب ۱۵ گروه ۴ نفره برگزار شد.

در نهایت درمانگاه اورژانس مقام اول، تجهیزات پزشکی مقام دوم و  واحد خدمات مقام سوم را به کسب کردند.

مولود کفش در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو به خبرنگار مازند اسپرت در شهرستان بهشهر اظهار کرد: ورزش دارت، ورزش ساده ای است ولی این کافی نیست که فقط وسط تخته دارت را هدف قرار دهیم و پرتاب کنیم، بلکه تخته دارت ۶۲ قسمت برای امتیاز دارد که هر کدام به نوبه خود از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: دارت به تمرکز افراد خیلی کمک می‌کند و در روزهای برفی و بارانی که افراد نمی‌توانند بیرون بروند، ورزش خوبی است تا افراد را سرگرم کند.

مسئول انجمن ورزشهای همگانی اداره ورزش و جوانان بهشهر در ادامه بیان کرد: ورزش دارت نه تنها ازلحاظ جسمی بلکه از لحاظ روحی  و روانی شرایط مطلوب تری را برای افراد به وجود می آورد.

کفشی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دکتر امیرخانلو ریاست بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر و آقای سلیمی در بخش درمانگاه اورژانس که این مسابقات جهت رفاه حال کارکنان و ارائه خدمات هرچه بیشتر به بیماران این بیمارستان برگزار نمودند گفت: ورزش تاثیر بسزایی درتحکیم بنیان خانواده دارد و رشته دارت موجب سوق دادن همه خانواده ها و بوجود آوردن شادی در میان خانواده ها می باشد.