دست‌نشان: نفت آبادان آسانسوری شد، چون من در این تیم نبودم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در چند سال اخیر نفت آبادان آسانسوری شد، چون من در این تیم نبودم. به گزارش مازند اسپرت؛ نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تبریک عید سعید غدیر در مورد بازی فردا اظهار داشت: در دو هفته […]

13950408000337 PhotoAسرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در چند سال اخیر نفت آبادان آسانسوری شد، چون من در این تیم نبودم.

به گزارش مازند اسپرت؛ نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تبریک عید سعید غدیر در مورد بازی فردا اظهار داشت: در دو هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتیم و به همین دلیل مجبور بودیم از نظر روحی روی بازیکنان کار کنیم تا برای بازی فردا آماده شوند.

وی ادامه داد: تیم پدیده به دلیل ثبات در مربی‌گری و حفظ بازیکنانش تیمی هماهنگ است، اما آنها در هفته گذشته شکست خوردند و همین موضوع باعث می‌شود که بازی فردا از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: در ۴ بازی اول عملکرد خوبی داشتیم، اما در دو بازی اخیر بد بودیم، فردا هم کار سختی مقابل پدیده داریم؛ چراکه آنها تیمی خوب و مسنجم هستند، امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم بتوانیم به وضعیت خوب خودمان بازگردیم.

دست‌نشان در مورد اینکه چرا نفت آبادان در سال‌های اخیر لقب تیم آسانسوری به خود گرفته است، تصریح کرد: این لقب را به نفت دادند چون دست‌نشان در این تیم نبود، اما مطمئن باشید حالا شرایط فرق می‌کند و ما در لیگ ماندنی خواهیم شد؛ چراکه بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای در اختیار داریم، آنها برای اثبات خودشان در فوتبال با عشق و رفاقت کار می‌کنند، ضمن اینکه اختلاف سطح قراردادها با هم کم است.

وی افزود: ما کم‌ترین هزینه را بین تیم‌های لیگ برتری کرده‌ایم و بازیکنان با انگیزه بالا و برای پیشرفت در فوتبال تلاش می‌کنند، خوشبختانه تا این جای کار موفق بوده‌ایم و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم کاری کنیم تا لقب آسانسوری از روی تیم ما برداشته شود. مردم عاشق فوتبال نفت آبادان هستند و این انرژی مثبت برای من، کادر و بازیکنانم است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص اینکه آیا برای بازی فردا تیمش محروم یا مصدومی دارد یا خیر، عنوان کرد: خوشبختانه محروم یا مصدومی نداریم، فقط مهاجم کلمبیایی‌مان هنوز از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل نرسیده است، چراکه مدتی از شرایط تمرینی دور بوده، ضمن اینکه کارت بازی او هم هنوز صادر نشده است. امیدوارم در تعطیلات پیش رو این بازیکن به آمادگی کامل برسد تا بتوانیم از وی استفاده کنیم.

دست‌نشان در خصوص فوتبال مشهد گفت: به عنوان کسی که سال‌ها در مشهد زندگی کرده‌ام، مشکلات ورزش اینجا را می‌دانم. واقعاً نمی‌دانم چگونه می‌توانم حق مطلب را ادا کنم. امکانات سخت‌افزاری در مشهد با توجه به پتانسیل فوتبال خراسان مناسب است، اما در بحث مالی ضعف‌هایی وجود دارد که اگر برطرف شود می‌تواند فوتبال خراسان را به سطح بالاتری برساند.

وی ادامه داد: تیم‌هایی مانند ابومسلم، پدیده، پیام و سیاه‌جامگان این توانایی را دارند که مانند تراکتورسازی به صدر جدول لیگ برتر برسند، امیدوارم مسئولان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا استعدادها در مشهد برای تیم شهر خود بازی کرده و افتخارآفرینی کنند.