قهرمانی والیبال نشسته ایران در پارالمپیک/ مثلث مازندرانی تیم ملی ایران

شاگردان رضایی انتقام شکست در پارالمپیک لندن را هم از بوسنی گرفتندشاگردان رضایی انتقام شکست در پارالمپیک لندن را هم از بوسنی گرفتند  به گزارش مازنداسپرت ؛ملی پوشان والیبال نشسته ایران در مسابقه فینال رقابت های پارالمپیک به عنوان قهرمانی دست یافتند. در این بازی که امشب برگزار شد ملی پوشان ایران به مصاف تیم […]

شاگردان رضایی انتقام شکست در پارالمپیک لندن را هم از بوسنی گرفتندشاگردان رضایی انتقام شکست در پارالمپیک لندن را هم از بوسنی گرفتند

 به گزارش مازنداسپرت ؛ملی پوشان والیبال نشسته ایران در مسابقه فینال رقابت های پارالمپیک به عنوان قهرمانی دست یافتند.

در این بازی که امشب برگزار شد ملی پوشان ایران به مصاف تیم قدرتمند بوسنی رفتند که موفق شدند با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست دهند.

این اتفاق در حالی افتاد که شاگردان رضایی انتقام شکست در پارالمپیک لندن را هم از بوسنی گرفتند.در لندن بوسنی موفق شده بود تیم ایران را به نتیجه سه بر یک شکست دهد.

رمضان صالحی، مجید لشکری و مرتضی مهرزاد مثلث مازندرانی تیم ملی ایران بودند که در این بازی هم گل کاشتند

 

 

قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران در پارالمپیک ریو
شاگردان هادی رضایی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵ مقابل قهرمان دوره قبل به پیروزی رسیدند تا عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها را از بوسنی بگیرند.این ششمین قهرمانی والیبال نشسته ایران در بازی‌های پارالمپیک محسوب می‌شود. عملکرد والیبال نشسته ایران در تمام ادوار پارالمپیک به این ترتیب است:

۱۹۸۸ سئول: قهرمان
۱۹۹۲ بارسلونا: قهرمان
۱۹۹۶ آتلانتا: قهرمان
۲۰۰۰ سیدنی: قهرمان
۲۰۰۴ آتن: نایب قهرمان
۲۰۰۸ پکن: قهرمان
۲۰۱۲ لندن: نایب قهرمان
۲۰۱۶ ریو: قهرمان

بدین ترتیب پرونده کاروان کشورمان با ۲۴ مدال شامل ۸ مدال طلا، ۹ نقره و ۷ برنز بسته شد.