گزارش تصویری برتری شهید کریمی جویبار برابر شهرداری فومن در لیگ دسته دوم/عکاس:هادی کارکن

تیم فوتبال شهید کریمی جویبار از هفته سوم لیگ دو کشور امروز میزبان شهرداری فومن بود . به گزارش مازند اسپرت؛در هفته سوم لیگ دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز شهرداری فومنی که با چهار امتیاز بالاتر از شهید کریمی بود ، برای گرفتن امتیاز به جویبار آمده بود .شهید کریمی هم که در […]

ee 32

تیم فوتبال شهید کریمی جویبار از هفته سوم لیگ دو کشور امروز میزبان شهرداری فومن بود .

به گزارش مازند اسپرت؛در هفته سوم لیگ دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز شهرداری فومنی که با چهار امتیاز بالاتر از شهید کریمی بود ، برای گرفتن امتیاز به جویبار آمده بود .
شهید کریمی هم که در هفته های گذشته بازی های قابل قبولی را به نمایش گذاشته بود و در بازی حذفی توانسته بود حریف گلستانی خود را با چهار گل شکست دهد در این دیدار در یک بازی زیبا تهاجمی و یک نواخت توانست تیم خوب فومن را با یک گل شکست داده و به رده بالا تر جدول صعود کند.
شاگردان ابراهیم مرادی در یک بازی برنامه ریزی شده و با شناخت کافی از تیم حریف تمام روزنه های بستند و با حملات فراوان توانستد موقعیت های زیادی روی دروازه خلق کنند که چندین بار تا گل پیش رفتند که دروازبان خوب فومن دروازه خود را نجات داد .
ولی در دقایق پایانی این دیدار و از روی یک کرنر و ضربه قیچی زیبا و غیر قابل مهار ایمان جعفر اوغلو دروازه این تیم باز شد .
نکته قابل توجه این دیدار حضور حسن یزدانی قهرمان المپیک و تماشای این بازی بود که باعث روحیه بازیکنان و کادر شهید کریمی شد که در پایان باشگاه شهید کریمی این پیروزی را تقدیم این پهلوان جویباری نمود .

 

 

ee 29

ee 30

ee 31

 

ee 33

ee 34

ee 35

ee 36

ee 24

ee 25

ee 26

ee 27

 

ee 1

ee 2

ee 3

ee 4

ee 5

ee 6

ee 7

ee 8

ee 9

ee 10

ee 11

ee 12

ee 13

ee 14

ee 15

ee 16

ee 17

ee 18

ee 19

ee 20

ee 21

ee 22

ee 23